Welke redenen had de moeder om een zelfmoordpoging te ondernemen? De onmin met u?
Bent u, of de andere mensen in uw 'keniskring', bevoegd om over de bekwaamheid van de moeder te oordelen?
Meent u dat; het in het belang is van het kind dat de moeder een bi-locatie voor jullie zoon wordt geweigerd?
Denkt u dat; dergelijke verblijfsregeling, ook maar iets gaat bijdragenaan de het 'doorslaan van de stoppen' bij u ex?
Ik denk dat: een iets wat uitgeslapen rechter dezelfde vragen aan u zal stellen.
Indien u uw antwoorden oprecht en gegrond kan argumenteren, denk ik, dat de rechtbank alsnog zal verkiezen om de zwakste in dit verhaal te verdedigen.
M.a.w. ik denk dat dergelijke procedure u veel geld zal kosten en slechts een geringe kans op slagen heeft.
Als 'gezond-denkend'-iemand moet u zichzelf ook eens de vraag stellen, wat voor gevolgen dit kan hebben voor de toekomst...
Ook u pracht zoon zal zich tijdens zijn opgroeien vragen gaan stellen over; wat er allemaal ooit is gebeurd tussen zijn ouders.
Als u hem (alleen) kan opgevoed krijgen tot een gezond-denkend iemand, dan
gaat die jongen zich ook vragen stellen over uw handelswijze tegenover zijn moeder.
Krijg hem dat, over tien jaar, nog maar eens verkocht zonder kleerscheuren...
aan luc , de problemen van een mens zijn niet noodzakelijk de schuld van iemand anders , de maatschappij is spijtig genoeg heel snel bij dergelijke gevallen om te zeggen jamaar de jeugd of het huwelijk noem maar op , da zijn mogelijkheden ja , maar grotendeels niet de grote redenen!!
ik kan de papa hierboven eigenlijk heel goed begrijpen , en blij om te lezen dat er nog mannen bestaan die hun kind voor alles zetten
wat als de mama mentale problemen heeft die door de druk van constante zorg van een kind misschien toegenomen zijn, ja beste luc mentale problemen kunnen aan de persoon zelf liggen en worden niet noodzakelijk uitgelokt
de papa stelde zo ik lees zelf al een aantal mogelijkheden voor om het bezoekrecht te vergroten, dus in mijn ogen al een grote stap voor haar te helpen , is het niet meer dan normaal dan dat de papa stap voor stap de mama met haar kind terug wil samen brengen ipv alles meteen en het risico vergroten om de mama haar stoppen te doen doorslagen
je leest en hoort teveel dat ouders met dergelijke problemen hun kinderen mee in de dood jagen en dan is het allemaal ocharme
maar niemand wil er iets aan doen