namelijk mijn man zijn dochtertje van bijna 7jaar zou vermoedelijke binnen 2weken op reis gaan na tuneise met haar dooppeter de broer van de moeder van het kind is namelijk nog maar 21jaar.
Namelijk moeder ontkent het maar weten wel van het kind zelf dat ze zeker op reis ga , maar op het vonnis sta er geschreven da de beide ouders gelijk met wie het zou mij gaan ofwel de mama of de papa 1ander ouder schriftelijk toestemming moet geven , met deze nog altijd niet gevraagd en gebeurd .
En dit ook da de vakantie plaatsvind terwijl dochtertje leerplichtig is en school moet lopen en waarvan de school ook nog niet op de hoogte is , namelijk weten we wel dat we de dag da ze weg is al een klacht kunnen indienen , maar onze vraag is zouden wij dat al niet op voorhand kunnen doen zodanig da ze die reis toch nie zou kunnen maken omdat mijn man en ik het niet echt verantwoord vinden voor de veiligheid en zo da zo een kind met iemand van 21jaar alleen mee ga op reis na zo een land .
En door da gebeuren zullen we het weekend da we de kleine moeten hebben da we ze dan ook nie zullen hebben he , dus da zal dan weer de zoveelste klacht zijn dan bij de politie