Beste
Ikw eet dat u mij waarschijnlijk niet kan helpen. Het is een lang verhaal en ik wil het toch doen.
In novermber 2009 kocht ik voor mijn toenmalige vriend een Iphone van € 650 met bijhorend abbonnement van mobistar op mijn naam helaas. Iedereen verklaarde mij zot, nu weet ik waarom. Twee maand later is de relatie op klippen gelopen. Mijn ex weigerde sindsdien zjin facturen van mobistar te betalen. Natuurlijk kan Mobistar niets doen want alles staat op mijn naam. Mijn ex weigert dus te betalen maar de deurwaarder stond aan mijn deur, waardoor ik nu in een afbetalingsplan zit, het ging over € 800. Nu is mijn ex mij aan het pesten, ik noem het pesten, hij wilt mij betalen maar ik moet wel hem een pleziertje daarvoor komen doen, als u mij begrijpt... ik heb die gesprekken bijgehouden, hij heeft mij hiermee gekwetst. Hij lacht me ook gewoon uit, hij zegt ook dat ik gerechtelijk niets kan doen..; Ik weet dat er waarschijnlijk niet veel aan te doen is, helaas. Ik wou gewoon mijn geld terug. Hopelijk weet u raad hoe ik het misschien toch kan regelen?
alvast bedankt
vragen die misschien anderen kunnen helpen :
- hebt u nog het aankoopbewijs van die Iphone?
- hebt u reeds stappen ondernomen om het contract stop te zetten (hoef je niet noodzakelijk te doen, afhankelijk van de mogelijkheid om zo je Iphone terug te krijgen)
- hebt u die gesprekken effectief nog staan (voicemail ofzo?)
(ter info: best je naam wissen uit je post, je weet nooit dat je vriend via google zoekt op je naam en hierop uitkomt)