echtscheidning onmogelijk?

draculavlad
Topic Starter
Berichten: 28

echtscheidning onmogelijk?

#1 , 28 jun 2010 22:42

In september 2009 ,een jaar na wetelijke separatie heeft mijn advocaat mijn echtscheidings papieren naar een deurwaarder opgestuurd,hij moet dat doen want mijn man woon in het buitenland,nu is bijna juli en is nog niets gebeurd,als ik belt naar de advocaat hij zeg altijd dat ik moet wachten,maar dat is bijna een jaar,hoe lang moet ik nog wachten?hoeveel tijd hebben de mensen nodig voor de papieren te vertalen en naar buitenland te sturen in de EU?ik ben hier geblokeerd,ik heb nieuwe relatie, wij kunnen niet sammen wonen ,geen kinderen hebben,waar moet ik gaan, waar vragen,moet ik naar een andere advocaat?wat moet mijn advocaat doen?ik ben echt boos en machteloss,hoe moet ik verder leven,ik was maar 5 maanden getrouwd,vanaf januari 2008 zijn we in seperatie,nu is all 2 jaar en half en ik ben nog steeds getrouwd,kan iemand me helepen?dank u

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding