Ik zit al een tijdje in een uitzichtloze situatie,
mijn man en vader van onze twee kinderen brengt ons steeds dieper in de problemen en schulden.
mijn man doet dingen waar ik niets vanaf weet en meestal ook illegaal ik heb al eel hele stapel PV's van alle domme dingen die hij dacht even achter mijn rug om te doen.
Hij is geen belg en heeft nu een verblijfskaart voor nog 2 jaar aanvraag om belg te worden is afgewezen omdat hij een strafblad heeft en voorwaardelijk vrij is (nog 3 maand) omdat hij voor ons huwelijk gebruik heeft gemaakt van valse papieren.
Drugs, rijden onder invloed, vals geld, scheinhuwelijk, slagen en verwondingen, bedrijgingen, fraude enz...
een tijdje geleden zijn we uit elkaar gegaan via onderlinge overeenkomst maar dan had hij de kinderen in het weekend en ik ben terug naar huis gegaan om mijn kinderen te beschermen die twee dagen bij hem weet ik niet wat er gebeurd ik werd er gek van.
Nu wil ik scheiden en hem enkel bezoekrecht geven onder toezicht.
maar waar kijkt de rechter naar om dat toe te wijzen,
want nu zit hier eigenlijk alleen te wachten op het volgende dat gaat gebeuren onze kinderen zijn nog klein en ik wil ze dit echt besparen.
alvast bedankt