Bedankt voor jullie goede antwoorden zo ver
Ik heb nog een vraagje, mijn zus woont al een half jaar bij ons (is ook al een tijd doorgegeven) en de vrederechter had beslist dat hij alimentatie moest betalen, raar genoeg is dit maar 125 € per maand :/ maar meneer heeft nog niks betaald, ook al hebben we hem er 3 maand geleden aan herrinnerd..
Naargelang zijn reactie zou een vrederechter geen macht kunnen uitoefenen, is ook de reden waarom die rechter in haar gezicht beledigde voor hij gewoon de kamer uitwandelde...
Kan deze informatie niet worden gebruikt om duidelijk te maken dat hij een slechte vader zou zijn?
Hij is zelf nooit naar de tandarts gegaan wanneer die kleine tot 3x toe een probleem met de tanden had (1st kind) en had steeds een zwakke uitvlucht.. kortom alles komt erop neer dat meneer wil dat mijn ouders al zijn kosten voor hem betalen, kan ook verklaren waarom hij alle gezamelijke rekeningen gewoon doorstuurt naar zijn vrouw, ook al had de rechter beslist dat iedereen 50/50 moest delen in de kosten. Maar daar houd de bank geen rekening mee en ik kan u verzekeren dat CITYBANK (de bank waarbij de man heeft geleend) geen rechtvaardige bank is, vooral als ze leningen uitdeelt aan een intrest voet van over de 12% aan iemand die op die moment geen geld op rekening had.
Het komt erop neer dat meneer mijn zus haar geld heeft verduisterd met de uitvlucht "het is opgegaan in kosten" (75.000 euro en geld van 5 jaar werk ging allemaal naar haar man en dus heeft meneer heel wat meer onkosten dan waar mijn zus van op de hoogte is, vooral aangezien hij ook een hoog loon heeft en hun huis steeds een puinhoop was zoals dat programma "help mijn man is een klusser", met het verschil dat hij nog niks had verricht).
Mijn zus is op dat vlak heel dom geweest, zij heeft hem vertrouwd.. meneer had een bankkaart van haar in zijn portefuile en ging vantijd via haar kaart een hoop geld afhalen, er is zelf bewijs dat er geshopped is in dure vrouwenwinkels, toevallig de winkels waar meneer zen ex altijd komt... maar aangezien die kaart op men zus haar naam staat beweert meneer dat zij het geld mee opgemaakt heeft alhoewel zij die kaart nooit had gebruikt omdat meneer op het geld lette en haar soms wat zakgeld gaf (beweerde dat alles nodig was om de kosten voor het huis te betalen voor het eindelijk in te kunnen richten). Kvind het wel een rare uitvlucht van hem als je merkt dat niet alleen met zijn kaart maar ook met haar kaart in de laatste 2 maanden regelmatig ineens 2000€ uit de muur is gehaald op een dag tijd.. gewoon meneer zijn manier om sneller alles te laten verdwijnen en zijn diefstal te rechtvaardigen :/ Ik denk da als je ziet hoe die alles heeft uitgerekend (om de wet te gebruiken in zijn voordeel) ge nie zo kalm zou kunnen blijven zoals ik.. de mensen waaraan in het uitlegde vroegen al zen woonplaats om hem te mollen maar dat heb ik natuurlijk niet gegeven, anders komen er zeker problemen van.. Ik hoop nog dat de wet haar van die klootzak ga verlossen zonder dat zij gestraft word voor meneer zijn wandaden..
Is een typisch voorbeeld van ne man die een kind zou willen afnemen gewoon om alimentatie te eisen en haar weer te kwetsen.
(meneerke lag al in bed met zen ex ne dag achter dat men zus terug bij ons zat, hoorde we van men zus hare kleine die op die moment nog bij hem zat).
We hebben de situatie ook al beschreven tegen een psycholoog die in contact staat met de rechtbank en beschrijft hem als een pscychopaat, een andere advocaat dan weer zegt dat hij een zware crimineel is en in de gevangenis hoort (meneer heeft zelf veel foto's staan van zen kind waar zen geslacht steeds zichtbaar is, welke normale mens doet dat!)
Maar ja.. sigh.. onder gezamelijke noemer worden dit soort mensen beschermt waar men in america de electrische stoel zouden voorschrijven, typisch Belgie I guess..
Er moet toch iets zijn!! We hebben financiele bewijzen maar daar houd de rechtbank naar het schijnt geen rekening mee, ook niet met het feit dat hij bij zijn ex een kind heeft dat als 2 druppels water lijkt op het kind dat hij met mijn zus heeft (heeft zelf foto's waar beide kinderen helemaal hetzelfde dragen, vreemd genoeg verstopte hij die foto's voor zen vrouw).