#4 , 25 aug 2006 13:52
Hij moet inderdaad stappen ondernemen naar de rechtbank, dat klopt maar voor de rest is het koffiedik kijken.
De ex van mijn man verhuisd van 1997 tot nu 7 keer met de kinderen (nu 11 en 13). De laatste keer was het 143 km enkel. Tijdens de laatste verhuis (2003) heeft zijzelf op papier gezet (met advocaten) dat ze er zich toe verplichtte om de kinderen zelf te brengen en te op te halen bij mijn man omdat ze toch moest komen voor haar zoon naar haar derde ex te brengen.
Nu heeft ze begin 2005 mijn man voor de rechtbank gedaagd om hem alsnog de kinderen te laten komen halen. Bijkomend heeft ze dan gevraagd om het omgangsrecht te verminderen (nu 2 we p/m) naar 2d p/m. Omdat de kinderen zogezegd niet meer willen komen.
Het maatschappelijk onderzoek, aangevraagd door haar (wij hadden gerechtsdeskundig gevraagd, niet gekregen van rechter) is volledig in haar nadeel.
De school v/d kinderen staat 100% achter mijn man, HAAR huisarts heeft letterijk tegen de justitieassistent gezegd dat mevr met een gedragsstoornis zit, dat de kinderen door haar in een loyaliteitsconflict zitten. En staat geen enkel slecht woord in over mijn man, des te meer over haar.
En toch willen ze eraan toegeven om het omgangsrecht te verminderen en dat mijn man de kinderen moet terugbrengen naar haar woonplaats.
Ze is 3 x gehuwd, 3x gescheiden met rechtbank, 7x verhuis m/d kinderen, Ze veranderd van werk en advo gelijk ik van slipje en de rechter vind dat blijkbaar normaal.
Het is gewoon Godgeklaagd....
Uitspraak 25 september. Hou jullie op de hoogte
Magali