werk en inkomen ex

georges
Topic Starter

werk en inkomen ex

#1 , 07 dec 2009 13:28

Mijn ex-echtgenote heeft alles bij elkaar een 15-tal jaar gestempeld, vervolgens een opleiding via RVA gevolgd, werk geweigerd, geschorst en dan OCMW en naar ik nu vermoed vorlopig ziekenkas.
Ikzelf moet persoonlijk onderhoudsgeld betalen tot zij ' werk vindt ' wat dus hoogstwaarschijnlijk nooit zal gebeuren. Zij ging van ' geen inkomen ' naar een vervangingsinkomen - stempelgeld ' maar dit is blijkbaar niet hetzelfde als werk waardoor ik gewoon verder moet betalen.
Mijn vraag nu : Is er een legale manier waardoor ik kan te weten komen welk inkomen zij heeft en of zij al dan niet werkt, want ik heb er eigenlijk het gissen naar en betaal misschien terwijl ik niet meer moet.
En het is niet steeds gemakkelijk om te betalen voor iemand die wel kan maar niet wenst te werken.

met dank,

Georges,

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
hendrik1

#2 , 08 dec 2009 15:02

werk geweigerd, geschorst
dat zegt toch al genoeg?
U zal wb haar inkomsten via de vrederechter moeten gaan, zelf kan je dat nérgens checken.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”