Vakantieplanning

Hoonte
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Skype Website

Vakantieplanning

#1 , 09 okt 2023 08:45

Ik wil mijn zomervakantie 3 weken met de kids van 13 en 16 voor 2024 steeds vastleggen qua data vanwege opvang van mijn honden.
Mijn ex zegt (nog) niet akkoord te gaan zo ver op voorhand qua data

Kan/mag dit?

Thomas_A
Berichten: 2334
Juridisch actief: Nee

#2 , 09 okt 2023 08:57

Er valt zeker iets voor het argument van uw ex te zeggen.

De meeste werknemers kunnen nu nog geen verlof vastleggen voor volgend jaar. Wat als ze geen verlof kan krijgen in de periode die jullie afspreken?

bosprocureur
Berichten: 6860

#3 , 09 okt 2023 09:01

Begrijp ik het goed dat de opvang van die honden primeert op het belang van uw ex en/of , nog meer, het belang van uw kinderen ?

Kan uw ex überhaupt zover op voorhand weten wanneer de ex vakantie heeft, de eventuele jeugdkampen van de kinderen....

Reclame

Hoonte
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Skype Website

#4 , 09 okt 2023 15:18

Nee. De op vakantie kunnen meer de kinderen primeert (snap niet goed waarom je honden zou laten primeren)
Zonder opvang geen vakantie en die is volzet als ik niet met 1 A 2 weken reserveer.

Maar mijn vraag is ook alleen of de wettelijke grond heeft om niet akkoord te zijn

Lanox
Berichten: 3525
Juridisch actief: Nee

#5 , 09 okt 2023 17:34

Wat is er in de kindregeling vastgelegd?

basejumper
Berichten: 4634
Locatie: Diest

#6 , 09 okt 2023 20:52

Beste

Er bestaat geen ‘wettelijke regel’ met betrekking tot vakantieplanning. In de meeste bedrijven worden afspraken rond vakantieplanning globaal binnen het team afgesproken in de loop van januari of begin februari. Weinig mensen zijn nu al bezig met hun vakantieplanning 2024.
Uit zelfbeheersing groeit de Kracht.
Zelfkennis brengt ons tot Wijsheid.
Zelfvervolmaking leidt ons tot Schoonheid.

Terug naar “Echtscheiding”