Ik ben 50j en nooit in contact geweest met het gerecht, ben 12j getrouwd met mijn vrouw en hebben 3 kinderen 11, 9 en 5j.
De laatste 4 a 5j zijn de narcistische buien van mijn vrouw vermenigvuldigd en zijn die nu duidelijk zichtbaar voor mijzelf en de familie.
De laatste maanden zijn er nu meer en meer van die buien waarin ik en de kinderen er onder lijden.
Vooral de laatste maanden nadat ze begonnen is op TOKTOK (om geen reclame te maken) vind ze haarzelf een superster en neemt toktok al haar aandacht ten nadele van de kinderen, daarbij stuurde ze zelf al geld (1400€) naar haar nieuwe toktok vrienden.
Vorig Weekend is ze naar de politie gestapt om klacht neer te leggen voor Aanranding, slagen en verwondingen en stalking. (heb wel een Marokkaans huwelijks contract, weet niet of dat ertoe doet)
Ik werd daardoor voor 4 u opgesloten in de cel, het nemen van foto's en vinger prints en de beslagname van mijn telefoon zonder te spreken van de behandeling door 1 bepaalde politieagent.
Ik werd onder voorwaarden vrijgelaten en heb een contact verbod gekregen van 30 dagen en mag mijn woning niet meer betreden. kinderen mag ik wel nog zien.
Ondertussen heb ik een depressie gehad en zelfmoord willen plegen en ben opgenomen in een Psychiatrische afdeling, daarbij heb ik 2 van mijn voorwaarden geschonden (verblijfplaats en contact met slachtoffer).
Vragen:
1* kan ik een klacht neerleggen tegen mijn vrouw voor valse verklaringen en wanneer?
2* kan ik haar gedwongen laten opnemen, nu is ze wel alleen met de kinderen die ze verbaal kleineert.
3* Neem nu dat ik buiten vervolging wordt gesteld kan ik een klacht neerleggen tegen die politie agent en tegen mijn vrouw? kan ik dan eisen dat ze zich psychologisch laat opvolgen en behandelen?
4* mochten we toch samen blijven kan ze na een tijd mij terug aanklagen voor deze feiten zelfs als het geweten is dat ze een narcist is?
5* wat is de duurtijd van het ganse proces.
mvg
Dirk