Allimentatie zoon

Liesbeth100!
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Allimentatie zoon

#1 , 09 jun 2023 20:41

Hallo,ik heb 5 kinderen waarin een 21,5 jarige zoon bij mijn ex.Mijn zoon volgt al 3 jaar universiteit maar heeft nog steeds niks behaald.Hij wisselde al 3x van richting,doet zijn examens niet mee en gaat merendeel ook niet naar de lessen.Hij is nu midden in het jaar weer overgestapt naar een Hoge school voor alweer een andere richting.Hij heeft dus vanaf 2020 tot 2023 niks behaald.
Toch moet ik 500 euro alimentatie blijven betalen en verlies ik keer op keer de rechtszaken.Mijn ex heeft ook nooit zijn punten willen tonen en mijn zoon wil mij zelf niet meer als zijn vader,heeft ook zijn naam veranderd.Alles is ook altijd beslist zonder eerst met mij te overleggen.Ik mag dus geen punten vragen en mijn zoon wil mij ook niet zien.Hoe kan het dat ik toch steeds alle rechtszaken verlies?Dit is geen normaal studieverloop,mijn zoon heeft niks respect voor mij ik ben dus enkel zijn geldbuidel.Ik moet nu terug in Hoger beroep in de hoop dat het eindelijk stopt!!Ons gezin gaat hieraan kapot.Nog mensen met gelijkaardige situatie aub?Ik hoor het graag.

Reclame