Vereffening -Verdeling

Nand
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Vereffening -Verdeling

#1 , 07 jan 2023 15:42

Bij een vereffening verdeling is mij door de Notaris 141000 € toebedeeld , alles kon bewezen worden door uittreksels en dergelijke.
Dus geen discussie.
Ex had bezwaren geformuleerd, dus vonnis eerste aanleg waar er een peulschil vanaf ging van het bedrag.

Dus ik kon laten betekenen en verder.

Mijn ex gaat in beroep, uitspraak arrest ............. volledig onder tafel gevaagd , dus ex moet amper 1000 € betalen.

Mijn enige wering is in cassatie gaan, maar kan dit zomaar dat een Notaris vereffenaar en een rechter gewoon word afgeschreven ?
Lijkt mij onwaarschijnlijk dat er geen partijdigheid is van de vrouwelijke voorzitster van het hof van beroep.
Iemand ervaring met zulke uitspraken of weet raad.
Alleszins ga ik een advocaat nemen.

MVG

Nand

fernand.mattheus@gmail.com

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Thomas_A
Berichten: 2325
Juridisch actief: Nee

#2 , 07 jan 2023 17:13

Lijkt mij onwaarschijnlijk dat er geen partijdigheid is van de vrouwelijke voorzitster van het hof van beroep.
Dan kan je even goed zeggen dat er waarschijnlijk partijdigheid was van de mannelijke rechter in eerste aanleg.

Verder heel moeilijk om iets over te zeggen zonder de 2 uitspraken gezien te hebben. Er moet toch een reden in de motivatie staan voor het grote verschil in beoordeling.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”