mijn oudste twee kinderen zijn uit n eerder huwelijk beide wonen bij hun vader waar ik n uitstekend contact mee heb , die zijn bij hun vader gaan wonen toen ik twee jaar met de jongste in het ziekenhuis heb gelopen (leukemie)ook hun heb ik vrij gelaten in hun keus en nu nog zij zijn wat ouder en ja gaan meer hun eigen weg maar komen nog wel regelmatig bij mij .
ik ben altijd van mening geweest dat n kind beide ouders mag zien , maar dan moet t wel vrijwillig zijn niet gedwongen want dat werkt ook niet , de verstandhouding tussen mijn ex en mij is nooit goed geweest is teveel voor gebeurt in en na mijn huwelijk met hem , ben toen het huis uit gevlucht na drie moorddreigingen hij heeft mij en de kinderen geestelijk en emotioneel de grond in geboord in die tijd , kan zo goed liegen dat veel mensen hem geloven en hij zelf gelooft er ook in. zijn ouders staan achter mij en hij was enigskind en was altijd twee handen op een buik met zijn ouders , maar die staan nu achter mij vinden dat hij ons met rust moet laten hun zien ook dat hun kleinkind hieronder lijdt . zal t er morgen over hebben met de advokaat over n psycholoog maar dan zal t echt zonder de vader zijn .