Weeral uitgesteld

mieke43
Topic Starter
Berichten: 23

Weeral uitgesteld

#1 , 30 apr 2009 16:34

Normaal gezien zou ik nu bij de notaris moeten zijn om mijn deel van de verdeling na echtscheiding te gaan ontvangen.

Uiteindelijk zijn mijn ex en ik dan toch overeengekomen over het bedrag voor de overname van mijn aandelen in de zaak en de uitkoop van de eigendommen.
De notaris meldde me net dat de zaak niet kan doorgaan omdat mijn ex de zaak nog niet rond heeft met de bank. Voilà, nogmaals de zoveelste keer uitstel.
Omdat de zaak maar bleef aanslepen en de advocaat en de gerechtskosten maar oplopen heb ik al een groot deel laten vallen en toegegeven aan mijn mijn ex om alles maar achter de rug te hebben zodat ik eindelijk een nieuw leven kan starten, zal nog even moeten wachten :?
Nu is er wel genoteerd dat wanneer hij vandaag niet betaalt er interesten moeten betaald worden voor elke dag te laat, kan iemand me zeggen hoe dat berekend wordt ?


Alvast bedankt

Mieke

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
olifantje
Berichten: 12
Locatie: Baardegem

#2 , 30 apr 2009 16:50

dat weet ik ook niet maar bij mij ben ik ook 2x voor niks geweest en op het laatst heb ik een via een gerechtsdeurwaarder dwangsom laten opleggen van € 150,- per dag,toen kwam hij ineens wel!!en dat geld zou voor mij geweest zijn jammer!!had ik toch al iets gehad!

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”