Alimentatie

MomOf4
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Alimentatie

#1 , 21 sep 2022 20:36

Beste,
Ik heb 4 kinderen waarvan de 2 oudste van mijn ex-man zijn (10jaar en 6jaar) en de verblijfsregeling is echter 1 weekend om de 14 dagen bij de ex-man, en de helft van alle schoolvakanties.
De rest zijn ze bij mij.
Hij heeft geen auto of vervoer om de kinderen te halen of te brengen van mij Turnhout tot bij hem in Antwerpen dus heeft zijn advocaat in het vonnis gezet wij de kinderen steeds moeten halen en brengen zonder dat hij er extra voor moet betalen. In het vonnis staat ook dat alle sociale en fiscale voordelen en kindergeld mij toekomt, hij betaald nu sinds 2018, €50,00 per kind wat volgens mij veel te weinig is? Mijn vraag nu was sinds alles omhoog gaat zoals gas elektriciteit en diesel voor de auto, kan die alimentatie dan ook niet omhoog gebracht worden?
Albast bedankt.
Met vriendelijke groeten

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38479

#2 , 22 sep 2022 20:52

Als er geen akkoord is zal u best terug naar de familierechtbank gaan om een wijziging van het vonnis te vragen.

Alles hangt af van wat er juist in het vonnis staat.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”