Weeral advocaat vervolg..

rambina
Topic Starter

Weeral advocaat vervolg..

#1 , 25 mar 2009 08:09

Nu de vrederechter zijn standpunt ivm die studietoelage heeft geuit, is het oorlog.

Hij vond het niet meer dan normaal dat die studietoelage eerst gebruikt moet worden voor men terug op het vonnis valt.. (zie vorige topic van 'weeral advocaat)

Nu is de ex van mijn vriend zo kwaad dat ze terug het vonnis wil aanvechten.. Een vonnis waar ze verleden jaar (rond deze tijd) mee akkoord was in Tongeren en dus getekend heeft.
Regeling: - kinderen in bi-locatie 50/50
- Zij het volledige kindergeld
- Voor speciale school- en medische kosten 1/3 voor haar, 2/3
voor mijn vriend

Nu wil ze opnieuw alles opnieuw aanvechten wat ze wil nu alimentatie voor de kids. Ze heeft terug een advocaat (een andere als in de echtscheiding)

Alles is precies hetzelfde als verleden jaar, alleen moet ze nu geen schoolkosten betalen want ze heeft 490 euro per kind studietoelage gekregen, en hun huis is verkocht. Ze heeft haar 2de nieuwe auto gekocht op 2,5 jaar. Ze heeft een vriend en ze zijn aant kijken om een huis te kopen.
Ze is nog steeds werkeloos en werkt 15hr met dienstencheques..
Dus buiten de studietoelage en het geld van het huis is er niets veranderd..
Eigenlijk staat ze er nu beter voor dan toen ze getekend heeft..

Volgens mij heeft ze geen poot om op te staan.. Alleen als ze weer naar de rechtbank stapt zijn wij ook weer genoodzaakt om een advocaat te nemen, en de kinderen zijn het echt wel heeeeeeeeel moe..
justice will be done

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
anouck

#2 , 25 mar 2009 10:43

ik weet hoe je je voelt, hier van het zelfde laken een broek!
processen dat het mijn oren uitkomt, ook al heeft ze geen gelijk, het kost handenvol geld aan advokaten en bezorgt je een hoop stress.
ik kom er ook zot van!
mijn man is al 15 jaar gescheiden en hier stopt het ook NOOIT!
het vorig proces heeft mijn man zijn ex geen gelijk gekregen met als gevolg...helemaal gefrustreerd de kinderen opgemaakt, lastig doen bij de politie (zijn ze gelukkig niet ingetrapt) en na een paar maanden een nieuw proces aan onze benen....om radeloos van te worden!

Archie

#3 , 25 mar 2009 13:47

Is er echt geen manier om dit te stoppen?
Kan je telkens opnieuw naar de rechtbank stappen met dezelfde eisen en telkens opnieuw het deksel op je neus krijgen?

Reclame

Archie

#4 , 25 mar 2009 13:48

Is er echt geen manier om dit te stoppen?
Kan je telkens opnieuw naar de rechtbank stappen met dezelfde eisen en telkens opnieuw het deksel op je neus krijgen?

Rebel-with-a-cause

#5 , 25 mar 2009 14:01

Straks kan ze nog een vordering wegens "tergend of roekeloos geding" aan haar broek krijgen. :roll:

Terug naar “Echtscheiding”