Nieuwe wagen gefinancierd voor vrouw met domiciliëring

Nico22266
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Nieuwe wagen gefinancierd voor vrouw met domiciliëring

#1 , 25 jul 2022 06:10

Mijn vraag is ik betaal een nieuwe auto voor mijn vriendin( samenwonen met kinderen)elke maand via domiciliëring maar het contract van de auto staat op haar naam nu is mijn vriendin ervandoor gegaan met auto en mijn kinderen kan ik dit dan niet stopzetten de financiering of ben ik verplicht het gehele bedrag verder af te betalen we hebben ook geen samenleving contract

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22257
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 25 jul 2022 10:33

Als je stopt met de betalingen zullen de rappels en alle kosten bij u komen. Lening staat immers op uw naam.

Franciscus
Berichten: 38595

#3 , 25 jul 2022 11:32

En wat met de kinderen? Toch ook uw kinderen vermoed ik.
Eigendom auto wordt bepaald door naam op factuur en naam betaling van het bedrag.
Op inschrijvingsbewijs staat duidelijk dat dit niet telt als bewijs van eigendom.
Hebt u een sleutel van de wagen?
Lees eens goed wat er in leningscontract staat. En wat er gebeurd bij niet betaling.

Reclame

Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#4 , 25 jul 2022 12:59

Mijn vraag is ik betaal een nieuwe auto voor mijn vriendin
Op wiens naam staat het lenings (of leasings) contract dat u blijkbaar afbetaalt :?:

Als dat niet op uw naam staat, kan u daar normaal gesproken gewoon mee stoppen.


Laat bij gemeente uw vriendin uitschrijven op uw adres :!:

Terug naar “Echtscheiding”