incorrecte info bij alimentatie

EvitaP
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

incorrecte info bij alimentatie

#1 , 15 jul 2022 18:28

Mijn ex heeft tijdens de echtscheidingsprocedure voor de rechtbank een onvolledig en incorrecte voorstelling gedaan van zijn inkomen.
Gevolg is dat hij alle voordelen gekregen heeft + ik een alimentatie moet betalen voor kinderen.
Dit ondanks het feit dat mijn inkomen aanzienlijk lager ligt dan het zijne.

Is het feit dat de originele gegevens niet correct waren geldige grond voor het herbekijken van alimentatie en eventueel domicilie van de kinderen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 15 jul 2022 19:46

Je kan altijd in beroep gaan nat de nodige (officiële) bewijsstukken, dus geen roddels van horen zeggen.

EvitaP
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 15 jul 2022 21:06

De periode om in beroep te gaan is verstreken. Ik dacht er aan dat hij daar met gegevens gezeurd had omdat hij nu bij de vereffening verdeling eveneens probeerde zaken achter te houden.
Officiële bewijzen zijn geen probleem. Hij heeft loonbrieven ingediend van half gewerkte maanden ipv zijn werkelijk loon door te geven.

Reclame

Franciscus
Berichten: 38599

#4 , 16 jul 2022 00:22

En waarom op dat moment niet gereageerd? Wat zegt uw advocaat?
Wat was zijn of is zijn jaarlijk belastbaar inkomen???

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#5 , 17 jul 2022 16:50

------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Terug naar “Echtscheiding”