Opeenstapeling PV's - familierechtbank

Ydnic
Topic Starter
Berichten: 14
Juridisch actief: Nee

Opeenstapeling PV's - familierechtbank

#1 , 04 jul 2022 11:33

Beste
Voor de derde keer op rij zijn wij geconfronteerd met een ex die de dochter van mijn vriend niet wil meegeven op de geplande data die beschreven staan in het vonnis dat ruim 3 jaar geleden werd uitgesproken door de familierechtbank (verblijfsco-ouderschap met speciale regeling van 2w - 2w in de grote vakantie).
We hebben steeds PV laten opstellen door de politiediensten.
Ook voor andere zaken hebben we reeds PV's moeten laten opstellen (o.a. financieel).
Bovendien heeft de ex een valse verklaring beschuldiging afgelegd die intussen werd ontkracht na verhoor van mijn man. Ook daarin baseerde ze zich op leugens en bedrog.

Mijn vraag is nu: hoe lang moeten we dit "spelletje" nog spelen vooraleer iemand tussenkomt (bv. familierechtbank)?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38596

#2 , 04 jul 2022 11:59

Uw vriend kan danommen vragen voor elke keer ze weigerd zicht te houden aan het vonnis.
Steeds aangifte doen bij politie en uw advocaat de zaak terug laten voorkomen.
Soms helpt het om eens met de procureur die zeteldt in familierechtbank te gaan praten na afspraak.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”