Vraag naar inventaris

Sandra24
Topic Starter
Berichten: 26
Juridisch actief: Nee

Vraag naar inventaris

#1 , 27 jun 2022 11:51

Na lang aandringen , nu aangetekend krijg ik de stukken bundel van tegenpartij wat ik niet gevraagd heb . Ze stuurt gewoon de bijlages van hem zijn advocaat door. Mag dit zomaar?

Ik wil ônze stukkenbundel neergelegd stukken die mijn voorgaande advocaten) hier heb ik ook om gevraagd?

Hoe kan ik eindelijk het gevraagde bekomen. Kan ik dat zelf gaan inkijken op de griffie ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
lukasi
Berichten: 1141

#2 , 27 jun 2022 14:49

kun je je bericht terug herformuleren want is onbegrijpelijk

Kali
Berichten: 762

#3 , 27 jun 2022 16:22

kun je je bericht terug herformuleren want is onbegrijpelijk
Indien ik TS goed begrijp heeft deze reeds een aantal advocaten gehad.

TS wenst van de huidige advocaat een inventaris + alle stukken die door de vorige advocaten werden neergelegd, en op welk ogenblik deze werden neergelegd.

@TS:
1. De rechtbanken sturen de bundels terug na de pleidooien, dus in het dossier op de griffie kan u enkel het (indien neergelegd) huidige dossier aantreffen.
2. De inventaris van de stukken kan u aantreffen op de neergelegde conclusies (en deze kan u WEL ter griffie inkijken).
3. Uw huidige advocaat heeft geen verschillende stukkenbundels ontvangen in de opvolging, er wordt meestal in 1 stukkenbundel gewerkt en daar wordt uitgehaald wat niet meer relevant zou zijn; bijgevoegd wat relevant is. Mogelijk heeft uw huidige advocaat zelfs niet alle procedurestukken zoals conclusies ontvangen (afhankelijk over hoeveel procedures / welke soort van procedures dat het gaat).

Reclame

Thomas_A
Berichten: 2302
Juridisch actief: Nee

#4 , 27 jun 2022 18:01

Zie andere topics van TS: daar is kop noch staart aan te krijgen.

Sandra24
Topic Starter
Berichten: 26
Juridisch actief: Nee

#5 , 29 jun 2022 23:33

Kali dat klopt wij hebben vele advocate gehad en er zijn vele brieven neergelegd maar niet overgemaakt aan de advocaat, hier werd niets aangedaan en er zijn ook bijlages niet ingediend nu wil ik de volledige inventaris inkijken. Waar moet ik daarvoor zien hoe en kan ik kopies maken?

Kali
Berichten: 762

#6 , 30 jun 2022 06:28

@TS u moet mijn antwoord lezen… u kan enkel de inventaris van conclusies op de rechtbank inkijken… Kopies kan u aanvragen op de griffie maar zijn heel duur…

Sandra24
Topic Starter
Berichten: 26
Juridisch actief: Nee

#7 , 30 jun 2022 08:02

Bedankt

Terug naar “Echtscheiding”