Beste
Volgende situatie is mijn deel al bijna 2 jaar
We slapen apart sinds bijna twee jaar zij slaapt in ons huis met een lesbische vrouw terwijl ze blijft beweren ds er niks is. Deze vrouw is niet ingeschreven op het adres
Eerste vraag kan ik die persoonlijk laten buitenzetten? Wsnt ik wil die buiten die moet hier niet zijn
Tweede geval. Mijn vrouw gokt, doet nooit kids naar school ik ben bij elk oudercontact. Weigert te werken is meer weg dsn thuis zelfs nachten wegblijven weigert dsn zelfs te zeggen waar ze is Haalt regelmatig geld af van de rekening we zitten in problemen door haar gedrag. Ik betaal alles alleen huishuur telecom energie eten en drinken enz… we zijn nu 4 jaar getrouwd dat zijn er in mijn ogen 5 teveel. Ik weet zeker Da als ik de scheiding aanvraag ze de kinderen zal proberen af te nemen en mij zal proberen te pluimen mazr dit zou echt totaal ongegrond zijn
Ik heb ze uit een situatie gehaald waar haar eigen kinderen kledij aanhadden die kapot was. Met vele. Om dezelfde kamer sliepen. Nu hebben ze allemaal gsm eigen kamer propere kledij allemaal dankzij mij en als dank krijg ik haar Mooie deal toch?
Neen ik wil scheiden maar ik wil mijn kansen inschatten zeker voor de kindjes Wsnt die zijn niet veilig bij haar gezien wzt ze nu doet vertrouw ik haar daar niet mee. Een mama hoort bij haar kindjes te zijn en niet iedere dag de bloemetjes buiten te zetten
Voor de rechtbank moet ik dan zaken laten vaststellen zodat ik meer kans maak op de kindjes en er vanaf kom zonder alimentatie. In weiger haar te onderhouden. Het is een profiteur eerste klas
Ik kan bewijzen ds ze weg is en dat ze gokt en als ze de kindjes zouden ondervragen dan zullen ze weten hoe de vork in de steek zit. Ik ben er steeds voor hun maak hun alleen klaar voor school en geef hun eten terwijl zij…. Ja niks doet en plezie gaat maken met anderen. En dsn vergeet ik nog zaken wellicht. Ik kan er een film van laten maken Da is dan een combi tussen horror en lachwekkend
Mijn vragen zijn:
Kan ik iets doen waardoor ikzelf sterk sta voor de rechtbank?
Kan ze de kinderen van me afnemen?
Speelt het samenslapen met een lesbische grote rol voor de rechtbank. De kindjes weten Da en ik denk ds ze daar een trauma van hebben ze luisteren ook ni naar haar en willen bij mij zijn
Kan ik ervoor zorgen Da ik geen alimentatie aan haar moet betalen. Aan haar twee vorige venten heeft ze Da ook ningevrzzgd zou de rechtbank daar rekening mee houden met precedenten? Ik ben hare eerste die echt gaat werken en een inkomen heeft.
Ik wil ook in het huis dat we huren blijven wonen dus ik wil ze samen met twee van haar kinderen die gewelddadig zijn tegen mij buiten
Wat kan ik doen ben wat radeloos