Scheiding

greg82
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Scheiding

#1 , 18 jan 2022 13:33

Dag besten,
1st vraag;
Ik ben uit elkaar met me ex. Zij heeft even in ziekenhuis gezeten waar ik haar dieren onderdak geef. Deze hebben nu vanaf november haar niet meer gezien of gehoord. Zei zelfs vraagt er niet naar en stuur zelfs nooit een financiële vergoeding voor hen,al heb 8k het paar keer gevraagd. Nu zou ze terug willen komen halen,waar ik niet mee akkoord ben. wetend dat ze er niet voor zal kunnen zorgen en de hond en kat er ongelukkig zullen zijn. Wat kan ik daar aan doen?

2de vraag;
Heb nog gerief(meubels en kleren) bij haar. Nu dreigd zei deze op straat te zetten. Kan deze voor moment niet ophalen. Want kan ik aan deze doen?

Ik danku voor de goede informatie en hulp.

Greg

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Thomas Morus

#2 , 18 jan 2022 13:42

1. als die dieren haar eigendom zijn moet je die teruggeven
2. als ze je goederen op straat zet kun JIJ daar niets aan doen; zij kan daar wel problemen mee krijgen want dat is sluikstorten
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

Franciscus

#3 , 18 jan 2022 19:54

Onkosten van verblijf dieren kan u wel vragen.
Net zoals zij ook opslagkosten mag vragen voor uw spullen bij wijze van spreken.
Hoe komen uw spullen bij haar - hebt u daar gewoond ingeschreven geweest - hoelang geleden??

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”