Vraagje voor te scheiden

DJBA629
Topic Starter
Berichten: 13

Vraagje voor te scheiden

#1 , 30 aug 2021 19:56

Beste

Mijn verstand zegt scheiden maar mijn hart zegt iets anders

Situatie
Mijn vrouw en ik zijn 3 jaar getrouwd. Sinds 14 maanden slapen we apart. Zij slaapt bij een lesbische vrouw maar zegt er niks mee te hebben

Ze vergokt ons geld en de ganse grote vakantie heb ik zo goed als alles gedaan voor de kinderen en het gezin. Ik ga ook alleen werken. Zij niet

Het enige wat ze doet is in haar bed liggen. Sms met louche types en gokken op napoleon dinges. Ik probeer alles rond te krijgen maar dat gaat niet. Bovendien hebben we leningen lopen

Elke avond is ze bij na weg. Soms is ze zelfs nachten weg da ik ze gewoon ni kan bereiken en blijf ik achter met onze kleine klndjes


Ze dreigt dat als we uiteen gaan ze me alles gaat afpakken de kinderen en mij financieel gaat pluimen en ze dreigt dat ze mensen op me af gaat sturen. Wat me tegenhield om weg te gaan zijn vooral de kindjes. Ik zal ook voor alles alleen moeten opdraaien wsnt ze doet gene klop. Het huishouden doe ik ook en het eten zorgen ook. Winkelen ook. Ik doe echt alles. Maar ik kan dat niet meer


Wat is het risico dat ik de kindjes def kwijtgeraakt en dat ze me financieel kan treffen. Ze wil gewoon ni werken en ligt tot de middag in bed samen met die andere vrouw

Ik heb echt bang dat ik alles zou kwijtzijn

Wie kan me helpen aub?

Dank je wel

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
eylis
Berichten: 8840

#2 , 30 aug 2021 19:59

Logeert die andere dame ook bij uw vrouw in jullie gezinswoning?

DJBA629
Topic Starter
Berichten: 13

#3 , 30 aug 2021 20:38

Ja maar niet officieel omdat die in bemiddeling zit en ik wil dat niet. Speelt dat een rol?

Reclame

eylis
Berichten: 8840

#4 , 30 aug 2021 21:04

Begrijp ik dat uw vrouw met deze dame samen in jullie woning in een kamer in hetzelfde bed slapen? Dat zou officieel moeten vastgesteld worden, want dit is zware een reden om het huwelijk te ontbinden op grond van grove belediging jegens u (als echtgenoot) (art 231 bw). Bovendien bedreigt ze u verbaal (mensen op u af sturen). De kinderen kunnen u niet ontnomen worden en zij kan u financieel niet alles afnemen. Raadpleeg best een advocaat, want in afwachting van een echtscheiding moeten er wellicht snel dringende voorlopige maatregelen genomen worden.

DJBA629
Topic Starter
Berichten: 13

#5 , 30 aug 2021 21:08

Dit klopt volledig. Ook al werkt ze ni wsnt ze heeft altijd een excuus hiervoor

Terug naar “Echtscheiding”