Valse rekeningen

WillyTas
Topic Starter

Valse rekeningen

#1 , 08 feb 2009 20:26

Ik ben gescheiden met een EOT waarin staat dat ik maandelijks een vast bedrag betaal voor mijn kinderen maar voor de kledij betaal ik nog eens extra, mijn ex geeft elke maand alle rekeningen mee en we betalen elk de helft.
Bij het nazicht van de rekeningen is mij iets opgevallen wat ik al vermoede, mijn kinderen zijn 7 en 9 jaar en ik had 2 rekeningen van dezelfde winkel met 2 minuten verschil van aankoopuur, echter stond er bij elk artikel de leeftijd vermeld en op de ene rekening stonden artikelen voor een kind van 3 jaar, haar nieuwe vriend zijn kind is 2,5 jaar dus die rekening heeft ze er gewoon bij gestopt, in de hoop dat mijn ogen er niet op zouden vallen en ik nog eens de helft van zijn kinderen hun kledij betaal. Wat nu??? Ik ben niet van plan om iedere maand mij uren bezig te houden met dit uit te pluizen, ook niet elke winkel vermeld de leeftijdcategorie, wie weet raad?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
alexandra68

#2 , 09 feb 2009 12:43

Ipv alle maanden mee te betalen zou je zoals wij het doen, om 4 maanden alle rekeningen nakijken en dan pas betalen.
En al ben ik dan een vrouw....laat u zeker niet doen door je ex-vrouw.

WillyTas
Topic Starter

#3 , 09 feb 2009 22:06

@ alexandra,

Daarmee is het probleem niet opgelost van de verkeerde kasticketten, als ze gaan winkelen en hij neemt zijn kinderen mee en ze kopen voor zijn kinderen ook kleren, laten dat op 1 bonnetje zetten blijf ik nog steeds voor zijn kinderen betalen, op het bonnetje staat meestal enkele maar een nummer met een afkorting zoals : 200945 Hmd.CU TT of zoiets, daaraan weet ik niet wat het is, en als de leeftijd er dan nog mocht opstaan, zijn oudste zoon is even oud als mijn jongste, dus heel moeilijk te achterhalen, maar toch bedankt voor je reactie.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”