Ex partner verkoopt spullen

indramaes
Topic Starter
Berichten: 33

Ex partner verkoopt spullen

#1 , 05 mei 2021 19:07

September 2020 officieel gescheiden. Ik ben vertrokken met de kleding die ik aanhad. Ex is in de gezamenlijke gezinswoning gebleven . Maart 2021 gezinswoning verkocht , april 2021 verdeling vereffening.
18 mei wordt de akte verleden , in de dading staat dat hij voor 18 mei mijn spullen moet teruggeven, hiervan is er een lijst bij de notaris opgesteld en hangt aan de dading.
Maandag ll wil ik mijn spullen ophalen en het komt tot een gevecht, ik word met de ambulance weggevoerd en ex laat diezelfde avond een opkoper komen en verkoopt alles waar mijn naam bijstaat.
Wat kan ik hiertegen beginnen, en beter waar moet k beginnen? Ik heb sowieso morgen een afspraak bij de politie ivm het gevecht van maandag en zal dan ook melding maken.
Is er een manier om mijn spullen terug te krijgen , ook al zijn ze verkocht? Moet ik een advocaat nemen of kan ik een deurwaarder inschakelen ?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding