Vonnis

Dave.Hooyberghs
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Vonnis

#1 , 29 apr 2021 23:54

Hallo,
Definitief vonnis regeling kind is uitgesproken. Verblijfsregeling alli. Enz enz enz.
Ex was toen voor de 100ste keer werkloos op dat moment. Nu heeft ze weer (enkele maanden geef ik het), werk. Nu belde ze me op en wil ze dat onze zoon in de week dat ik met de late 14-22 werk moet zorgen dat ik opvang heb. Onmogelijk aangezien men vriendin ook werkt en ook avonduren doet. Elke dag andere uren. Het vonnis is uitgesproken in december. Nu wil ze het laten herzien om dat madam plots werkt en ik maar moet zien dat ik thuis ben of opvang regel enz enz. Kan dit zomaar aangepast worden omdat zij daguren heeft toevallig en ik al jaren ploeguren doe!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
pho450
Berichten: 192

#2 , 30 apr 2021 08:59

Welke verblijfsregeling is er momenteel? Als die vermeldt dat uw ex partner de kinderen opvangt wanneer u de late shift heeft is het aan uw ex partner om de opvang te voorzien. Gebeurt die opvang op vrijwillige basis (zonder vastgelegd kader) dan is het aan jou om de opvang te voorzien.
De verblijfsregeling kan herzien worden op vraag van één van de betrokken partijen, maar dit gebeurt niet zomaar. Jullie zullen moeten overeenkomen of opnieuw langs een rechter passeren.

Dave.Hooyberghs
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#3 , 30 apr 2021 10:58

Regeling is weekend om de 14/d bij mij. Week van mijn vroege wou ze niet dat zoon hier is. Definitief vonnis, index word pas aangepast na 2024 voor de alli, omdat dit bedrag elk jaar hoger word ( heb ik zelf aangegeven) enz enz enz. December zo betekend en 4 maand later is het weer niet meer naar de zin ... vermoeiend

Reclame

JurecaBE
Berichten: 335
Juridisch actief: Nee

#4 , 30 apr 2021 17:00

Zolang het vonnis er is - en zal niet zo snel door rechtbank veranderd worden - blijft u erbij dat het moet gerespecteerd worden punt.
JurecaBE moderator

Terug naar “Echtscheiding”