Mee betalen ...?

albertmotar
Topic Starter
Berichten: 129

Mee betalen ...?

#1 , 24 mei 2006 10:41

Kan ik mijn vrouw doen meebetalen in de kosten die er nu nog zijn zoals
telefoon electriciteit verzekeringen hypotheek enz..! Wij zijn (wonen) nog altijd samen met de kinderen onder hetzelfde dak. Zij weigerd elke vorm van communicatie inzake betalingen.
Momenteel is er nog geen uitspraak in de echtscheiding die wel lopende is.
Die komt er volgende maand aan met voorlopige dringende maatregelen.

Mvg

AM.
Laatst gewijzigd door albertmotar op 24 mei 2006 11:33, 2 keer totaal gewijzigd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sperwer
Berichten: 1155

#2 , 24 mei 2006 10:49

A.M.


Dit is echt iets voor je advocaat daar wij hier niet op de hoogte zijn van je huwelijkscontract en de procedure die je reeds hebt ingezet voor je echtscheiding. En die moet je niet op het forum zetten want die is voor iedereen zichbaar en daar heeft niet iedereen zaken mee.
Er is immers nog een wet die zegt dat alles wat je schrijft en zegt tegen je kan gebruikt worden. En je weet nooit of iemand van haar kennissen ook op deze site kijkt of niet.

En wie behoorlijk met de pc en het internet kan werken heeft er echt geen moeite mee om je ware id te achterhalen.

Anke
Berichten: 365
Contacteer: Website

#3 , 24 mei 2006 10:57

Ben je er weer een ZOOTJE van aan het maken Albert De Motard ?

Uw verhaaltje was waarschijnlijk WEER te BELACHELIJK om waar te zijn, vandaar dat u het ook STANTE PEDE verwijderde.

Reclame

Anke
Berichten: 365
Contacteer: Website

#4 , 24 mei 2006 12:10

Vooreerst stel ik vast dat uw initi?le posting FERM bewerkt werd.

Verder dien ik klaarblijkelijk te blijven herhalen dat u zich inzake dient te wenden tot een advocaat.

sperwer
Berichten: 1155

#5 , 24 mei 2006 12:44

Deel Anke's mening.

Geef dit door aan je raadsvrouw, zij is van alles op de hoogte en kan je dan ook beter bijstaan en juister inlichten dan het forum.

Het forum is bedoeld om mensen op weg te helpen, maar kan geen daden stellen. Daden moet je met je raadsvrouw moet bespreken en regelen. Denk dat jij reeds goed op weg bent daar je reeds een raadsvrouw hebt en de gerechtsproceduren is opgestart.

albertmotar
Topic Starter
Berichten: 129

#6 , 24 mei 2006 12:51

Gelijk hebben jullie mijn advocate help waar mogelijk maar ik had graag en second opinie vandaar mijn vraag naar Jullie toe.

Het spijtige van de zaak is wel dat de gerechtsprocedures tijd nemen.

Alvast bedankt aan de inlichtende mensen.

AM.

sperwer
Berichten: 1155

#7 , 24 mei 2006 13:00

A.M.


Daar men op het forum niet het totale dossier kent, zou de tweede opinie van op het form de bal wel eens totaal mis kunnen slaan.
En trouwens wie zegt er dat je hier een tweede opinie krijgt.

Enkel Anke weet wie Anke in het echt is en enkel Sperwer weet wie sperwer is. E?n van beide kan dus evengoed je raadsvrouw zijn.
En dan moet je nog rekenig houden met de mails die tussen de mensen rondgaan. Jou raadsvrouw geeft misschien wel de opdracht aan ??n van ons over hoe we op jou postings moeten reageren.

Dus vertrouw maar op je raadsvrouw, zij heeft daarvoor minstens 5 jaar unif gedaan en weet wel waar ze mee bezig is.

Anke
Berichten: 365
Contacteer: Website

#8 , 24 mei 2006 13:19

(...) dus vertrouw maar op je raadsvrouw, zij heeft daarvoor minstens 5 jaar unif gedaan en weet wel waar ze mee bezig is (...)

5 jaar universitair onderwijs :
2 kandidaturen en 3 licenties rechtswetenschappen
3 jaar stage bij een stagemeester

Terug naar “Echtscheiding”