Hallo,
Ik wil scheiden mede door het feit dat mijn man gedurig schulden maakt zoals zijn betalingen niet correct uitvoeren, vandaag heb ikopnieuw zo een brief mogen ontvangen dat er een betaling niet is gedaan van zijn afbetalingsplan van 2008. Hij heeft een hele poos thuis gezeten te lui om werk te zoeken, nu heeft ie pas opnieuw werk, ik ben een hele periode ziek geweest en heb een medish ontslag gehad mede door mijn ziekte. we zijn in een ellendige mannier terecht gekomen op deze mannier en alles laat hem hierin wel koud. Ik kan niet meer ik heb zowaar voor alles moeten opdraaien alle centen ook de spaarboek zijn de deur al uit en de kosten zijn er nog. Ik hoop dat alles binnen enkele maanden zal betaald zijn maar ik heb er genoeg van om met hem nog samen te leven ik heb vier kindjes om voor te zorgen het zijn niet zijn kinderen. Ik wil scheiden maar wat als hij nu verder doet met schulden maken en in hoever zijn mijn kansen. Ik heb hem gevraagd om weg te gaan maar dat wil hij niet en ik kan niet zomaar vertrekken. Hij heeft mijn wagen stukgereden en er is geen geld voor een andere wagen, hij heeft nu wel een wagen maar ik kan niet weg.
Ik weet het allemaal niet meer en ik heb raad nodig. Ik heb zoveel gedaan zoveel betaald tot op mijn laatste euro. Ik heb nu alleen mn vervangingsinkomen en moet een nieuw beroep aanleren mede door mijn ziekte. Maar nu kan ik niet meer en ik wil hem niet meer .
Kan iemand mij raad geven wat ik moet doen. want ik wil tegen de zomer uit elkaar ten laatste.