Hallo!
Ik heb het volgende probleem: mijn ex-man heeft een omgangsregeling voor onze dochter.
In het vonnis staat echter "weekend om de veertien dagen van vrijdag 17u tot zondag 17u, en een woensdagnamiddag om de veertien dagen na schooltijd tot 17u." Er staat niet WELKE weken dat zijn (bv. week 2, week 4 enz). Mijn dochter is pas terug (zondagavond) na een week kerstvakantie bij haar vader en nu wil haar vader al morgen (woensdag dus) van school halen. Ik ben hier niet mee akkoord, er zit geen 14 dagen tussen.
Ik heb geprobeerd hierover te onderhandelen (via advocaat, er is al jaren geen rechtstreeks contact), maar hij houdt het been stijf. Hij dient iedere keer klacht in tegen mij, zogezegd omdat hij z'n dochter niet mee krijgt (ik heb een dwangsom van 200 euro boven mijn hoofd hangen, ik weet wel beter). Hij krijgt z'n dochter wel mee, ik heb haar nooit bewust weggehouden. Vind het heel vervelend dat ik daar iedere keer voor bij de politie moet komen, om van de stress nog maar te zwijgen. Weten jullie raad?
Spoon