Reden scheiding

Jb044693
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

Reden scheiding

#1 , 18 apr 2021 21:18

Beste

Mijn vrouw is gokverslaafd. Ik heb alle accounts laten blokkeren maar nu gaat ze gewoon verder op accounts van anderen. Wij hebben twee kindjes en ik kan Da echt niet meer aan. Ze werkt niet en dreigt mij te pluimen als we uit elkaar gaan en mijn kinderen af te pakken. Maar op deze manier kan het ook ni verder. Ze brengt ons gezin steeds in de financiële afgrond. Ze linnengoed perfect nagaan via haar smartphone wie er op speelt. Wat zijn mijn rechten en wat is het gevaar. Ik ben echt ten einde raad

Bedankt

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
nicky54
Berichten: 218

#2 , 20 apr 2021 13:22

Je kan bij het CAW terecht met elke vraag, bezorgdheid of probleem. Dit is altijd en overal gratis.
Wanneer je contact opneemt, verhelderen ze samen je vraag en je situatie.
Vervolgens geven ze je advies, informatie of kortdurende hulp.

Een crisis kan ingrijpend zijn. Het is belangrijk dat je er niet mee blijft zitten en dat je erover praat. Het CAW kan samen met jou je situatie bekijken en je helpen om uit deze crisis te geraken.

Sommige situaties en problemen vragen een grondige aanpak. Wanneer je nood hebt aan meer dan enkele gesprekken, biedt het CAW je een begeleiding aan. Ze gaan samen dieper in op de problemen die jij of je omgeving ervaart.

Phietje
Berichten: 30
Juridisch actief: Nee

#3 , 24 apr 2021 05:10

Als jouw vrouw gaat voor het hoederecht zodat je de kinderen niet meer ziet en jij kan aantonen dat ze verslaafd is, zal zij geen gelijk krijgen. Het feit dat ze niet werkt, kan een nadeel zijn voor jou, omdat jij dan misschien een soort alimentatie voor haar aan haar zal moeten betalen, afhankelijk van jullie huwelijkstelsel. Het beste is dus om bewijzen te verzamelen over haar verslaving.

Reclame

Franciscus
Berichten: 38596

#4 , 24 apr 2021 09:09

Sedert april 1995 is hoederecht uit de BE wetgeving het is omgangsrecht.
Zoals in #2 reeds gezegd ga eens langs een CAW. Mogelijk laten die u ook aangifte doen bij politie -voor een melding van het gevaarlijk gedrag EN voor wat mogelijk een strafbaar feit is.
Kansspelcommissie niet vergeten daar ze accounts van anderen gebruikt. Veel hangt af van type huwelijksstelsel of u al dan niet mee verantwoordelijk zal zijn voor de verliezen. Als ze speelt met andere accounts zijn diegene die dat toelaten ook strafbaar.

Terug naar “Echtscheiding”