Scheiden van vrouw gevolgen

Jb044693
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

Scheiden van vrouw gevolgen

#1 , 13 apr 2021 21:05

Beste forum

Ik ben een man en zit in mijn tweede huwelijk. Echter ik denk dat we echt uit elkaar gegroeid zijn en totaal verschillende meningen hebben. In het begin ging alles goed Na een tijdje was ze zwanger en ging het nog beter. We kregen een tweede kindje en troUwden. Vanaf dan is alles anders geworden. Ze heeft ook kinderen met drie andere mannen die ik altijd behandeld heb en mee onderhouden. Ze werkt niet en heeft dit nooit gedaan sinds we al 7 jaar same zijn ook al heb ik altijd haar daarin gesteund en haar willen helpen maar steeds is het niet goed of lukt het niet. Voor de kinderen zijn er oplossingen grootouders opvang via school enz.... dus dat kan haar toch niet weerhouden. Ze gaan allemaal naar school. Nu komt het. Sinds juni 2020 heeft ze een zogezegde vriendin binnengehaald en slaapt ze ook al tot op heden daarbij in dezelfde kamer. Ik slaap dus al 10 maanden apart. Die vriendin is ook lesbisch en ik pik dat allemaal. Maar wat ik niet pik is dat ze zelfs niet thuis is als ik ga werken en moet die vriendin op onze kindjes passen. Daarnaast blijft ze soms tot diep in de nacht weg en is het zelfs al Meermaals voorgevallen. Dat ze zelfs wegblijft. Ik kan dit niet meer aan maar ik heb gewoon bang om onze kindjes def te verliezen. En ook zal ze mij proberen financieel te pluimen en ook zal in alleen opdraaien voor de huur van ons huis en voor de leningen die we hebben aangegaan voor haar auto. Ik weet niet meer hoe ik dit moet aanpakken. Wat zijn mijn kansen voor de rechtbank om co ouderschap te hebben en om niet voor haar luiheid financieel te moeten opdraaien. Bij haar vorige man waarvan ze is gescheiden heeft ze ook nooit iets geeeist en die moet zelfs maar 100 eur per maand alimentatie betalen voor twee kinderen !! Daarnaast vergokt ze ook al onze gelden dit kan ik aantonen aan de hand van berichten. Ik kan echt niks opbouwen en wil nog iets van mijn leven maken maar in dit huwelijk heb ik totaal geen uitzicht meer. Wat moet ik doen

Bedankt

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding