EOT

EOT

bandit
Topic Starter

EOT

#1 , 19 nov 2008 14:01

Zoals iedereen die met EOT in contact is gekomen weet ik dat deze onveranderbaar is , met als uitzondering van omstandigheden buiten iemands wil.
Nu blijven er bij ons ( ik en Ex) langs beide kanten betwistingen opduiken van bepaalde kosten wel of niet betalen en te ontvangen.
Volgens meerdere personen te wijten aan het slecht geformuleerd zijn van buitengewone kosten in EOT. Er staat: hij betaald ook de helft van alle buitengewone kosten zoals alle eventuele kosten orthodontie-en hospitalisatie(mi aftrek van tussenkomst ziekenkas en de verzekering en mits voorlegging van fqcturen. en de helft van alle schoolreizen naar buitenland, studieverblijven, sportkampen, alle studiekosten ingeval van hogere studies van de kinderen, zoals boeken, abonnementen, eventuele huur van studentenkamers, enzoverder.

Zijn de het vermelde zaken of hoort ik noem maar op logopedie er ook bij.
En zo gaat het steeds.
Vroeg of laat komt er een vervolg aan met eventuele rechtszaak dat voel ik.
Bestaat er dan de kans dat heel de EOT wordt herzien of word enkel het geschil opgelost. Zo kan je anders bezig blijven.

MVG

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
citroentje

#2 , 21 nov 2008 01:52

Ik vrees voor u dat u er aan vast zit tot u kind-kinderen zelf hun inkomen hebben.

Wij zitten in het zelfde bootje me vriend zijn ex lap ons ook steeds van die verrassingen als we de kosten van de kinderen vragen zeg ze er zijn er geen en dan ineens maanden later komt ze met bedragen af waar je achterwaarst over van valt.Tegen ons hebben ze gezegt eens de EOT getekent is dat dat te vergelijken is met beton.

In me vriend zijn eot staat juist het zelfde maar er staat er nog bij vermeld dat ze overleg moet plegen voor ze iets beslist wel ze doet dat nooit niet.Wij hebben 3 jaar geleden ineens een brief gekregen dat ze 2000 euro moest hebben voor onkosten,bewijzen ze schreef alles zelf op,wij gingen er niet mee akkoord zij stuurde gewoon een deurwaarder op ons af met reseltaat loonbeslag.Sinsdien sturen we om de trimister een aangetekende brief om de kosten te weten van de kinderen wel ze reageer er niet op tot een maand geleden kregen we ineens een brief of liever gezegt een pakje van haar advokaat met de extra kosten van de kinderen ze eiste bijna 5000 euro en binnen de 14 dagen betalen,nu in die kosten rekende ze gewoonweg terug de kosten van voor 2005,we zijn naar het vredegerecht getrokken om te vragen aub doe er iets aan want zo kan het niet verder,zij konden niets doen maar ze raadde wel aan om een advokaat onder de arm te nemen die familierecht deed.Dat hebben we nu gedaan met alle betalingen dat we gedaan hebben tegen over haar en de stukken die we nu gekregen hebben,er staan tal van dingen in die geen extra kost zijn zo ook kosten van de orthodontie die ze volledig aan ons doorrekent maar wel verzwijgt dat ze een extra premie gekregen heeft +terugbetalingen dat heeft nu onze advokaat uitgepluist en het is nog maar een begin van zijn werk.
Wij betalen voor de kinderen(2) 250 euro in de maand we hebben haar voorgesteld om dit bedrag op te trekken naar 500 euro maar dan mocht ze niet meer afkomen met de extra kosten wel dat wilde ze niet en ineens belde ze ons op om te zeggen oke het is goed ik ga er mee akkoord maar dan moet je maandelijks 650 euro betalen,dat wilde wij niet ze doen allebei het beroeps en we weten dat de kosten zeker geen 400 euro in een maand waren.

Ik vind het jammer dat er zoveel exen proberen om te profiteren.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”