vereffening-verdeling na 3j echtscheiding

Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

Re: vereffening-verdeling na 3j echtscheiding

#16 , 04 mei 2006 13:17


Wie heeft de onderhandelingen toen gedaan?
Toevallig uw ex???? - verkocht met verlies? - of heeft hij geld onder tafel ontvangen?


Is het verkoopbedrag indertijd 50/50 verdeeld?
Dat heeft geen enkel belang wie de verkoop heeft geregeld.
Het is perfect mogelijk om te verkopen met verlies...(hypotheek quotiteit 100 - 125%,schrapping hypotheek, wederbeleggingsvergoeding.... en t'is BINGO!)

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
heleen
Berichten: 38

#17 , 04 mei 2006 13:28

dat je met verlies kan verkopen hoef je niet uit te leggen, dat weet ik ook wel, ik wou er gewoon op wijzen dat het zou kunnen dat ex "gefoefeld" heeft...

dagoke
Topic Starter
Berichten: 8

#18 , 04 mei 2006 16:40

Mijn ex heeft alles geregeld.Met het geld van de verkoop hebben we de bank betaald en dan de rest van de lening aan de bank heeft mijn ex betaald zoals we mondeling zijn overeengekomen.Ik mijn familie en hij de banken.Hij had een fiscaal voordeel en ik natuurlijk niet.Niet dat het mij stoorde.Maar ik vind het alleen niet mooi van hem dat hij mij nu na 3j van alles de helft terugvraagt.Dus wil ik nu ook dat het fiscale voordeel dat hij toen had ook wordt vereffend en verdeeld.En dat de schuld die ik aan mijn familie heb terugbetaald voor het zwarte deel van de grond ook wordt herbekeken.

Reclame

Anke
Berichten: 365
Contacteer: Website

#19 , 04 mei 2006 16:51

Alleen vrees ik dat een en ander niet meer mogelijk is.

Raadpleeg zo spoedig als mogelijk uw raadsman, hij handelt immers met dossierkennis.

Verder wensen wij u nog het allerbeste.

Terug naar “Echtscheiding”