Werk opgeven af laten ontslaan?

sperwer
Berichten: 1155

#16 , 02 mei 2006 11:27

Albert, jongen, er is niemand die U uitlacht.
En ik geloof je verhalen wel, heb er zelf ook meegemaakt die ik anders ook NOOIT zou geloven.
Maar het is zoals LEX en ANKE schrijven, je moet er iets meer aan gaan doen, dan het neer schrijven.
En het is hier op het forum al eens gegeven, geweld heeft een oorzaak :!: :!:
Daarom dat je hier de raad krijgt om niet alleen juridische hulp, maar ook medische hulp te gaan zoeken. Niemand kan alle trauma's alleen verwerken, dit zijn de kosten aan jou. Er is immers veel kans dat jij je eigenwaarde kwijt bent.

En als je echt niet weet welke stappen je moet ondernemen, vraag dan de hulp van de sociale en medische diensten in je buurt(OCMW, BJB, Huisarts) en ga naar een advocaat. Je bent immers zelf strafbaar als je echtgenote (medische)hulp nodig heeft en jij deze weigerd te geven.

En wat de gevolgen zijn als zij haar ontslag krijgt/geeft of zich medische onbekwaam laat verklaren kan niemand je nu reeds voorspellen. Dit hangt af van je advocaat en de rechter die je zaak behandeld.
Laatst gewijzigd door sperwer op 02 mei 2006 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
albertmotar
Topic Starter
Berichten: 129

#17 , 02 mei 2006 11:59

Deze stappen zijn reeds genomen maar de procureur moet acht dagen wachten vooralleer hij een uitspraak doet.
De aanklacht is pas vorige week dinsdag bij hem ontvangen dus het kan ierder moment. (lange weekends en feestdagen zijn dus de boosdoender)

Misschien vandaar mijn ongeduld.
Nog dit 101 klachten lijkt mij nu wel overdreven ik heb in totaal
6 PV's met verwonding medisch gestaafd en 6 pv's met gewone verklaring pv van info zoals ze dat noemen. Benieuwd wat de uitspraak zal zijn.

Toch bedankt voor de reactie.

AM

Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#18 , 02 mei 2006 14:13

Deze stappen zijn reeds genomen maar de procureur moet acht dagen wachten vooralleer hij een uitspraak doet.

AM
Wa wilt ge dak daar nu opzeg AM?

Reclame

sperwer
Berichten: 1155

#19 , 02 mei 2006 15:10

denk dat het normaal is dat de rechter eerst alles goed bestudeerd voor hij een beslissing neemt. Maar AM ga ook hulp zoeken voor je zelf, zo iets kruip immers in je kleren.

Anke
Berichten: 365
Contacteer: Website

#20 , 02 mei 2006 15:49

Deze stappen zijn reeds genomen maar de procureur moet acht dagen wachten vooralleer hij een uitspraak doet.



Sinds 12 februari 2003 is de nieuwe wet op het partnergeweld een feit.

Ik kan u verzekeren dat sindsdien het geweld binnen het gezin heel wat ernstiger wordt aangepakt.

Het parket heeft de politiediensten zelfs beopdracht alle klachten hieromtrent prioritair te behandelen.

Ik kan dus echt NIET goed begrijpen hoe het mogelijk is dat u blijft sukkelen.

Wanneer de feiten zo ernstig zijn, en er komt geen schot in uw zaak, dient u lastens uw echtgenote strafklacht met burgerlijke partijstelling neer te leggen bij de heer onderzoeksrechter uwer Stad.

Raadpleeg uw advocate. Zij kan u dienaangaande zeker verder adviseren.

Terug naar “Echtscheiding”