Werk opgeven af laten ontslaan?

albertmotar
Topic Starter

Werk opgeven af laten ontslaan?

#1 , 26 apr 2006 11:58

Hallo iedereen,
Hier ben ik nog eens met alweer een schreinende vraag:

Gezien de situatie nu wel degelijk aan het uitdraaien is op een vechtscheiding beweert mijn vrouw zich te laten ontslaan of zelf niet meer te gaan werken?
Wat kan ik hier tegen doen en zijn daar bewijzen of andere dingen voor nodig.
Zij is momenteel thuis geizen de omstandigheden en probeert waarschijnlijk zo haar ontslag te krijgen.
Zijn er ook mensen met eenzlfde probleem en hoe was hun oplossing van dit probleem.

Mvg

Albertmotar.

ps: heb een verklaring van 14 blz neergelegt ter info bij de politie. (dus op pv van verklaring ) en het heeft mij opgelucht !!!!!!!.

:!: :!: :!: :!:

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lex

#2 , 01 mei 2006 05:10

Na herlezing van al uw berichten, DENK ik dat U best contact opneemt met een arts...uw ega mist vermoedelijk een paar vijzen in haar bovenkamer!

Anke
Contacteer: Website

#3 , 01 mei 2006 10:33

Ik ben van dezelfde mening, maar ik had liever hen beide in behandeling gezien.

Reclame

sperwer

#4 , 01 mei 2006 10:50

Welk is de juridische weg die Albertmotar moet volgen om zijn ega in behandeling te krijgen.

Ga er van uit dat er een wet is die iedereen verplicht een ander mens bij te staan als deze (medische) hulp nodig heeft.

Anke

#5 , 01 mei 2006 11:01

Welk is de juridische weg die Albertmotar moet volgen om zijn ega in behandeling te krijgen.

Verzoekschrift richten aan de heer Procureur des Konings teneinde een persoon dringend in observatie op te nemen (Wet van 26 juni 1990).

Dit is redelijk straf, maar uit zijn posten blijkt ook dat het een redelijk straffe madam betreft.

sperwer

#6 , 01 mei 2006 11:08

Zelf als nog maar de helft juist is van wat hij schrijft, zou ik het al niet meer uithouden met zo'n vrouw. Maar weet uit ervaring met ex-schoonmoeder dat sommige verhalen zelfs nog niet de helft van de waarheid vertellen. zij was wel niet geweldadig.

Anke

#7 , 01 mei 2006 11:17

Zelf als nog maar de helft juist is van wat hij schrijft, zou ik het al niet meer uithouden met zo'n vrouw. Maar weet uit ervaring met ex-schoonmoeder dat sommige verhalen zelfs nog niet de helft van de waarheid vertellen. zij was wel niet geweldadig.

Inderdaad Sperwer, aangezien zijn verhalen mijns inziens t? straf zijn om een toets met de werkelijkheid te kunnen doorstaan, heb ik als antwoord op een van zijn vorige berichtgevingen gesteld dat het mijns inziens beter is dat ze beide in behandeling gaan.

sperwer

#8 , 01 mei 2006 12:03

lijkt mij ook gezonder voor hen.
verwacht dat als het klopt wat ik vermoed dat er daar gebeurt, hij ook jaren zal nodig hebben op het te verwerken.

Het is inderdaad soms niet te aanvaarden wat sommige mensen vertellen.
Maar ik kan je verhalen over mijn ex-schoonmoeder vertellen die zelfs ik nu nog niet geloof, terwijl ik ze zelf heb meegemaakt.
( liet kind van 10 maanden alleen op een tafel zitten,dat er voor haar neus was opgeklommen, terwijl zij met haar handen in de lucht, iemand 50 meter verder ging gaan halen om dat kind van tafel te nemen. zij kon dat niet want ze had juist haar handen gewassen om haar was op te hangen) Waar gebeurt en het tart ook elke verbeelding van iedere ouder.

Daarom dat ik zijn verhaal WEL aannemelijk vind. Maar begrijp best dat dit voor mensen zonder zulke ervaringen heel moeilijk word.

Anke

#9 , 01 mei 2006 12:20

Lees zijn verhalen eens na, ook het onderduikverhaal.

Het bericht van enkele dagen geleden dat hij door zijn echtgenote in elkaar geramd was, heeft hij blijkbaar zelf verwijderd omdat hij het waarschijnlijk t? belachelijk vond.

Ik stel mij hier toch enorm grote vraagtekens bij.

sperwer

#10 , 01 mei 2006 12:36

heb ze eens allemaal na elkaar gelezen en kom inderdaad ook tot de mening dat er hier DRINGEND andere hulp nodig is dan de welke hij op het internet kan vinden.
Vermoed zware kosten aan beide.

albertmotar
Topic Starter

#11 , 02 mei 2006 09:54

Goede morgen allen,
Ben eigelijk een beetje aangedaan van wat ik hierboven lees.
Als je niet weet wat ik meemaak en er zelf niet in staat dan heb ik liever dat anderen zich niet gaan uiten of gissingen gaan doen over losse vijzen enz!

Dit weekend was lang en alweer heb ik mij driemaal moeten melden bij de poltie over gepleegde feiten dus misschien is dit een teken over hoe erg de situtie wel is. Het slechtste is dat ik slagen krijg met mijn handen in mijn zakken. En als het geen slagen zijn dan zijn het voorwerpen die het luchtruim doorskruisen.
Mevrouw is als een maand ziek thuis maar is toch het hele weekend op stap geweest met het laatste geld dat ze van de rekeningen afhaalde.
Moet er nog zand zijn of moet ik foto's inscannen met mijn verwondingen. :(

Maar wat ik wilde weten in het begin van deze topic was:
Wat zijn de gevolgen als mijn vrouw zich wil laten ontslaan op basis van ziekte?
Wat zijn de gevolgen als zij zelf haar ontslag neemt?

Meer hoef ik dus niet te weten.
Nog dit ik heb dit 17 jaar gezwegen en nu ik ermee naar buiten kom word ik nog uitgelachen ! :cry:

Hopelijk komt er nu een treffelijk antwoord

Albertmotar.

albertmotar
Topic Starter

#12 , 02 mei 2006 09:57

Welk bericht heb ik verwijdert dat zou ik graag eens willen weten vermodelijk heb ik daar een typfout gecorrigeerd en het verkeerde aangevinck.

Anke

#13 , 02 mei 2006 10:39

Vooreerst dien ik erop te wijzen dat dit forum geenszins bedoeld is om levensverhalen neer te schrijven, doch wel een helpende hand voor rechtzoekende.

Dat er met u BEIDE een en ander loos is, blijkt meermaals uit uw straffe verhalen. Ik kan bijvoorbeeld NIET begrijpen dat u na HONDERD EN EEN klacht te hebben neergelegd bij de politie nog steeds geen oplossing gevonden heeft.

Weet goed dat de heer Procureur des Konings in dergelijke gevallen reeds lang ambtshalve zou ingegrepen hebben.

Ik kan u ENKEL aanraden BEIDE heel dringend professionele hulp te gaan zoeken.
Laatst gewijzigd door Anke op 02 mei 2006 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Anke

#14 , 02 mei 2006 10:41

Welk bericht heb ik verwijdert dat zou ik graag eens willen weten vermodelijk heb ik daar een typfout gecorrigeerd en het verkeerde aangevinck.

U kan moeilijk van mij verwachten dat ik u kom vertellen wat u precies gedaan heeft.

In elk geval is het zo dat het bericht verdwenen is.

Lex

#15 , 02 mei 2006 11:02

Dat er problemen zullen zijn in uw huwelijk zal niemand ontkennen,Albert de Motard.
Ik vraag me alleen af of U ook van plan bent om daadwerkelijk stappen te ondernemen?

U eerste berichten ivm uw huwelijksperikelingen dateren van 2 april, exact ??n maand geleden, ik meen voldoende op de hoogte te zijn van wet en recht en kan U verzekeren dat het geen maand moet duren alvoor een vrederechter(eventueel de procureur,zie bericht ANKE) maatregelen kan bevelen.

U sentimentele postings,hoe erg ze ook mogen zijn, zullen ?Juridisch? geen zoden aan de dijk brengen.
U kan dan ook beter vandaag dan morgen een advocaat raadplegen en vragen het nodige te doen.

Terug naar “Echtscheiding”