Geen akkoord beugel

Emke-4
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Geen akkoord beugel

#1 , 31 mar 2021 10:11

Laatst ging mijn zoon naar de tandarts en deze meldde dat hij een beugel nodig heeft. Begin maart lichtte ik de vader per mail in samen met de verwijsbrief van de tandarts. De vader reageerde binnen de week en stelde enkele vragen zoals hoeveel dit zou kosten, welke orthodont ik in gedachte had. Ik antwoordde meteen maar nadien ontving ik niets meer. Ik verzond een week later opnieuw een mail maar daar reageerde hij ook niet op.

We zijn nu al bijna een maand verder en er is nog steeds geen akkoord. In het vonnis staat dat er binnen de 21 dagen dient gereageerd te worden anders is er een stilzwijgend akkoord. Maar in dit geval heeft hij wel gereageerd met enkele vragen en nadien niets meer.

Gelden hier ook die 21 dagen omdat er geen akkoord is of is dit enkel voorzien voor het eerste reageren?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding