Verblijfsregeling

Rubenvx
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Verblijfsregeling

#1 , 23 mar 2021 19:38

Allen,

Mijn dochter(11jaar) is zonder mijn weten van school verandert.
Ze is zonder mijn weten verhuisd naar meerdere adressen.( niet officieel)
Toen ik achter de schoolverandering ben gekomen heb ik ook een pv laten opstellen vanwege ontrustende opvoedingssituatie.
De moeder verbreekt alle contact, blijkt achteraf in een slecht milieu terecht gekomen.
De verhuis zou ook een uitzetting geweest zijn wegens schulden enz.
Dit alles werd me verzwegen, en ergste vind ik persoonlijk dat mijn dochter moest meegaan in deze leugens.
Contact met de dochter is ook verbroken, enkel nog communicatie via telefoon...
Ondertussen ook via advocaat en rechtbank vonnis bekomen.
Nu is er een deurwaarder aangesteld die het vonnis zal gaan betekenen en uitvoeren zodat mijn dochter aan ons zal toegewezen worden.
De deurwaarder heeft een provisiefactuur opgesteld van 1000€, is dit een normaal tarief voor betekenen en uitvoeren van een vonnis?

Mvg,

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone
Berichten: 3030
Locatie: st-niklaas

#2 , 23 mar 2021 21:14

dat is een factuur om zeker al een deel van de kosten, al dan niet in zen geheel (vaak minder) te bekostigen.

tegenpartij zal die kosten dan moeten betalen en de deurwaarder stort dat dan terug aan u (als ik mij niet vergis)

Franciscus
Berichten: 38592

#3 , 23 mar 2021 22:25

Inderdaad u moet eerst betalen en uiteindelijk betaald de andere partij alles via GDW.
Zorg dat gerecht via politie dochter asap laat ophalen...

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”