Kinderen

saxoxosa
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Kinderen

#1 , 08 dec 2020 13:26

Even voorstellen: Er zijn drie kindjes van mij en hun papa en wij zijn 5 jaar uit elkaar en tijdens deze al 2 gerechtsprocedures geweest voor nalatigheid van papa.
Laatste case ook een sociaal onderzoek geweest omdat oudste in bijzonder onderwijs zit en zware ontwikkelingsdysfasie heeft met autismespectrum waar papa nog steeds denkt dat ze zwaarste studies aankan. Maar zij is door haar gedrag in behandeling geweest in opz op mijn vraag en dit heeft bij ons echt baat gehad. Maar bij hem niet dus hij heeft haar al bij haar keel vast gehad en regelmatig erg boos op haar en denigrerend gedrag.
Sociaal onderzoek heeft niets uitgehaald want hij als politie op bezoek kwam zo vriendelijk geweest dat ze mijn dochter niet hebben gehoord. Het was zo een sympathieke mijnheer stond erin.
Maar deze sympathieke mijnheer heeft een verleden van 12 pv in vervalsing en geweld maar hier nooit geen strafblad van gehad.
Ik heb zelf steeds ervoor gezorgd dat hij evenveel rechten kreeg maar nu begint het echt te ver te escaleren.
Kinderen komen bij ons en zeggen papa is zo boos steeds tegen ons en roept zo veel.
Helpen met huiswerk doet hij niet en kinderen moeten overleven en proberen mekaar te overhoren waardoor ik merk dat er slechte punten zijn in zijn week.
Kinderen zijn bang van hem en mijn jongste die het echt makkelijker heeft op school begon vrijdag te huilen en zei mama, is het mijn fout dat mijn broer slechte punten heeft? Mama, papa is altijd zo boos en ik ben bang.
De week dat ze bij ons komen is een zware mentale herstel periode en dit is al zo lang bezig en 2 juristen heb ik hier al op gezet en nog niets is hier aan gedaan.
Rechter in Kortrijk waar de zaak is kan ook niet verhuizen want rechter wil het daar houden.
Nu is het probleem van mijn middelste met zijn leerprobleem bij het clb maar niemand doet iets.
Wat moet je nu nog doen om te zorgen dat kinderen in België eens echt worden gehoord?
Ik heb dossiers opgebouwd en met bewijzen aangekomen zelf van artsen en toch nul resultaat.
Graag advies hierin.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38587

#2 , 06 mar 2021 21:03

Zoals in andere topic al geschreven. Bevoegd is de familiekamer van het arrondissement waar de kinderen ingeschreven zijn - op uw adres is dat dus daar.
Bevoegd in beroep is de familiekamer bij het Hof van Beroep.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”