Scheiden

Annick1129
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Scheiden

#1 , 04 dec 2020 16:47

Ik vertrek volgend jaar met m’n vriendin naar Australië om daar een nieuw leven te starten.
Bij m’n vertrek wil ik de scheidingsdocumenten op tafel leggen voor m’n vrouw. Heeft er iemand ervaring of tips hoe ik dit best aanpak. Nu scheiden voor m’n vertrek is geen optie (m’n vrouw wil absoluut niet scheiden). Kan ik dit regelen vanuit Australië? Is er een manier om zo snel mogelijk te scheiden ?
Dankjewel voor je reacties

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Thomas_A
Berichten: 2322
Juridisch actief: Nee

#2 , 04 dec 2020 17:48

Teveel films gekeken? Partner ineens verdwenen en scheidingspapieren liggen op tafel?

Weet je partner al van je plannen om te emigreren?

LYNX XX
Berichten: 2515
Juridisch actief: Nee

#3 , 04 dec 2020 18:02

TS Crocodile Dundee inschakelen. Paul Hogan zal u graag helpen.
Toch oppassen in Australië : verdwijnen veel vreemdelingen.

Reclame

eylis
Berichten: 8840

#4 , 04 dec 2020 18:52

Onafgezien u wel of niet kinderen heeft, weet dat op deze manier er vanonder muizen, uw echtgenote u in principe kan laten vervolgen voor gezinsverlating.

scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#5 , 04 dec 2020 19:57

Advocaat raadplegen.
Die zal, op het ogenblik dat u verkiest, verzoekschrift tot echtscheiding neerleggen en kan de procedure verderzetten terwijl u in Australië zit.
Meer dan veertig jaar ervaring als jurist.

Franciscus
Berichten: 38599

#6 , 04 dec 2020 20:31

U hebt toch een visum voor Australië om te mogen blijven in een job waar geen Australiër voor in aanmerking komt?

Terug naar “Echtscheiding”