Kindalimentatie

Daffie
Topic Starter
Berichten: 137
Juridisch actief: Nee

Kindalimentatie

#1 , 14 nov 2020 11:07

Beste,

In EOT was er overeenkomst voor kindalimentatie. Papa betaalde dit correct maar continu kwam er reactie dat dit veel te veel was, dat ik er rijk van werd en dat ondanks papa mij betaalde, ik niet wou ingaan op zijn vragen (oa mee instaan voor vervoer maar papa is 45 min verder gaan wonen).

Op den duur was de last van de mails etc mij beu en heb ik gezegd foert, als je gelukkig wordt van niet te betalen, laat het dan vallen.

Ik krijg nu belastingsvoordeel want X staat bij mij ten laste en zijn deel van het kindergeld. Samen 110 euro/maand.
Kosten van school en medisch zijn gemeenschappelijk - hobby's niet aangezien x ze doet in mijn tijd oa muziek en voetbal.

Verhouding is X gaat 1 dag id week naar papa en 1 lang weekend van vrijdag tot maandag.

Is dit ok van verhouding?
Het is moeilijk om de lonen te vergelijken: ene heeft firmawagen, tankkaart, gsm en internetabonnement, etc - andere werkt als vrij beroep zelfstandig.

Rond de tafel zitten over geld is altijd heel delicaat.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
nicky54
Berichten: 218

#2 , 15 nov 2020 17:20

In de "EOT" was er een overeenkomst in verband met kindalimentatie en het verblijf van X?
U wilt dus de EOT aanpassen wat betreft de kindalimentatie en het verblijf van X?
Of was er nog een vraag?

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”