en dan nu iets moeilijker

7even
Topic Starter

en dan nu iets moeilijker

#1 , 16 sep 2008 00:55

ik heb twee kinderen . 11 en 9 jaar oud , ik heb co-ouderschap over beide kinderen . Mijn ex ontvangt het kindergeld , ik krijg 40 % van het kindergeld van twee kinderen .

Ik zit al een tijdje in een nieuw samengesteld gezin .

Mijn vriendin heeft twee kinderen . 13 en 8 jaar oud . Zij heeft co-ouderschap over de kinderen . Haar ex ontvangt het kindergeld . zij krijgt de helft van het kindergeld . Sedert een tweetal jaar is haar oudste zoon fultime bij haar . Zij krijgt hiervoor allimentatie doch het kindergeld is nog niet geregeld.

Mijn vriendin is zwanger van een tweelingetje ( er is ook eens leuk nieuws op dit forum )

Hoe kan ik nu te werk gaan om het kindergeld te krijgen waar wij recht op hebben , want ik moet kosten betalen voor zes kids straks , maar wij krijgen niet eens het kindergeld voor twee kids .

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
7even
Topic Starter

#2 , 16 sep 2008 14:53

ondertussen zijn we al zover , inzake mijn kinderen moet ik procedure kort geding doen , ( vermits we nog niet gescheiden zijn )

voor haar kinderen wordt het jeugdrechtbank.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”