drugs (cannabis)in bij zijn van 5jarig kind

vickym
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

drugs (cannabis)in bij zijn van 5jarig kind

#1 , 01 okt 2020 11:26

In het vonnis staat week om week maar vader neemt drugs ik weet daar allang van heb al dikwijls gezegt da hij moest stoppen maar wou hij nooit en nu heeft hij mij laten vallen voor zijn buurvrouw die 49 jaar is die zelf niet kan zorgen voor haar eigen kinderen maar op de rechtbank heeft hij een papier binnen gebracht da zijn urine negatief is maar er stond ook bij zeer verdunt en mijn kind van 5 heeft zelf gezien da hij het nog doet in bij zijn van mijn kind de rechter heeft tegen mij gezegt van u en dat kind heeft niks te willen u moet zich aan het vonnis houden heb geen bewijs tegen hem en haar ik werd niet verhoord op de rechtbank en mijn advocaat ook niet en heb nu een dwangsom gekregen van 500 euro per dag als ik het kind niet mee geef iemand raad ps zijn vriendin profiteert ook van de ziekenkas

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12836

#2 , 01 okt 2020 11:39

Ik wil de d/t-fouten nog negeren, maar aub, hoofdletters en leestekens!

mava105
Berichten: 22269
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 01 okt 2020 12:27

Zeer moeilijk te lezen.

Reclame

eylis
Berichten: 8840

#4 , 01 okt 2020 18:03

En hoe zeker kan u zijn dat een 5jarig kind weet dat de vader cannabis rookt en niet gewoon een sigaret?

Terug naar “Echtscheiding”