wijziging vonnis

misterbxl
Topic Starter
Berichten: 62
Juridisch actief: Nee

wijziging vonnis

#1 , 30 sep 2020 16:00

beste mensen,

ik ben papa van een meisje van 10 jaar en heb sinds eind 2018 een vonnis waarin ik mijn dochter om de 2 weken en helft van de vakantie bij mij heb.

door mij werk aan fod justitie had niet veel keuze ( uurwisseling en variante opdrachten).
nu ga het al wat beter kwa uren en situatie en had graag willen weten of ik die vonnis kan veranderen in coouderschap 1 week 1 week ipv om de 2 weken.

hopelijk heb ik me goed uitgedrukt.

alvast bedankt.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone
Berichten: 3031
Locatie: st-niklaas

#2 , 30 sep 2020 17:50

dan zal u terug naar de rechtbank moeten gaan, tenzij u goed overeenkomt met de moeder om zo afspraken te maken en deze op papier te laten zetten

misterbxl
Topic Starter
Berichten: 62
Juridisch actief: Nee

#3 , 02 okt 2020 17:46

beste,

ik heb helemaal geen goed contact met haar, nadat ze is vreemdgegaan en van mijn leven een hel heeft gemaakt met het stukmaken van een gezin, denk ik dat het nooit goed komt.
sommige zaken kan je spijtig genoeg niet veranderen in een leven.

maar mijn dochter is daarvan de duppe geworden en zou ook een verandering willen.

1 week papa en week mama.

Reclame

Drone
Berichten: 3031
Locatie: st-niklaas

#4 , 03 okt 2020 20:22

als u in der minne geen regeling kan treffen zal u langs de rechtbank moeten gaan om als nog de regeling te laten aanpassen en een "nieuw" vonnis te bekomen

neen hebt u, ja kan u krijgen.


Terug naar “Echtscheiding”