Verblijfsregeling dochter 1,5jaar

Nisa
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Verblijfsregeling dochter 1,5jaar

#1 , 26 sep 2020 17:19

Even kort vraagje, ik en mijn ex hebben nooit samengewoont we hebben kindje van 1,5jaar ik ging wel regelmatig logeren bij hem met ons kind. Nu zijn we uit elkaar en we komen niet overeen over het verblijfsregeling van ons jong kind hij wilt week/week ik wil dit niet ik wil dat ze om de 14 dagen naar papa gaat om zo te starten.
omdat ons kindje nog jong is en hij heeft ook geen stabiele leven werkt niet wil niet en heeft ook boete die hij moet afbetalen door zijn verleden van strafblad criminaliteit.
Toen hij in agustus op verlof was gegaan ben ik naar de advocaat gestapt en procedure gestart.
Nu is mijn vraag kijkt de rechter naar de leeftijd van het kind? Wordt er dan gewerkt met opbouwende regeling.?? Ik maak me echt zorgen.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
basejumper
Berichten: 4629
Locatie: Diest

#2 , 26 sep 2020 19:28

De rechtbank houdt rekening met alle elementen. Maar waarbij 50-50 als basisregeling wordt genomen.
Uit zelfbeheersing groeit de Kracht.
Zelfkennis brengt ons tot Wijsheid.
Zelfvervolmaking leidt ons tot Schoonheid.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”