zoon naar vader brengen na operatie

Looza
Topic Starter
Berichten: 17
Juridisch actief: Nee

zoon naar vader brengen na operatie

#1 , 15 sep 2020 15:43

Goedemiddag,

2 weken geleden onderging ik compleet onverwacht een spoedoperatie en het herstel gaat alles behalve goed.
Ik heb nog erg veel pijn en kan zelfs met moeite de trap op.

Mijn ex-partner en ik wonen 120 km uit elkaar en onze zoon gaat om het weekend naar zijn vader.
In het vonnis staat dat vader hem op vrijdagavond bij mij komt halen en ik hem zondagavond bij zijn vader ga halen.
Echter, door de zware operatie en het moeizame herstel, ben ik niet in staat om zo lang in de wagen te zitten.

Ik stelde mijn ex-partner de vraag of hij onze zoon daardoor tijdelijk, tegen vergoeding, ook zou kunnen terug brengen, maar dat weigert hij nu.
Op de vraag om dan telkens halfweg tussen beide woonplaatsen de wissel uit te voeren, kreeg ik eveneens een nee. Ik moest volgens hem maar voor een oplossing zorgen.
Daar situeert zich het probleem… mijn huidige echtgenoot werkt in het weekend en mijn moeder mag om medische redenen niet meer met de wagen rijden. Verder heb ik geen familie en zit ik dus vast.

Wat kan ik nu best doen? Kan ik dit, mits een attest van mijn behandeld arts, wel van hem vragen?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding