Onderwerpen samengevoegd zelfde vraag meerdere malen stellen heeft geen zin - JurecaBE -moderator
Goede dag.
Een vraagje.
Ik ben al een tijdje samen met mijn vriend hij heeft 2 kindjes uit 2 vorige relaties. De ene zoon van de eerste relatie is er geen probleem. Maar dan komen wij bij de ex van de tweede relatie. Die vrouw was 4 jaar oude dan mijn vriend had nog geen kindjes. Ze had mijn vriend wijs gemaakt dat ze geen kindjes meer kon krijgen onwille van dat zijn baarmoederhalskanker heeft gehad. Plots na een maand samen bleek zij toch zwanger.. Ze woonde al meteen bij hem in.. Kort na dat ze wisten dat ze zwanger was begon de missie. Veer conflicten ruzie. Hun zoontje is wel veelse vroeg geboren extreem prematuur. Maar hij is nu 3 jaar hij is een flinke jonge waar niks meer aan te zien is dat hij extreem prematuur was. Na dat zij uitelkaar gingen zijn het de ene verwijten naar de anderen zij wou dat mijn vriend afstand deed van zijn zoon. Ze heeft hem zelf aangeklaagd voor slagen en verwondingen. Dit onderzoek loopt al 2 jaar. Ze eist consdand geld van ons. Sinds ik en mijn vriend samen zijn wil deze vrou niks van mij weten en hebben. Hun zoontje mag zelfs niet naar de verjaardags feestje van mijn zoontje komen. Onlangs ben ik met mijn eigen bedrijfje begonnen medische pedicure. Ik moet zeggen dat het aardig lukt. Nu krijg ik met oud op nieuw een berichtje. Dat ik haar kindje zal slaan. We zijn hier een melding van gaan maken zelf nigeert ze ons steld geen andere vragen of zo. Nu 19 februari diend ze klacht in tegen mij en mijn vriend wegens opsettelijke slagen en verwondingen naar minderjarige. Wat kan men hier tegen onder neman ik ben het kots beu mat da mens ze eist van ons 6000 euro schadevergoeding. Wat kan ik doen we hebben dringend hulp nodig groetjes wendy