Ex van mijn vriend beschuldicht mij dat ik haar kind mishandeld

Wendy.Bierens
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Ex van mijn vriend beschuldicht mij dat ik haar kind mishandeld

#1 , 02 mar 2020 08:58

Onderwerpen samengevoegd zelfde vraag meerdere malen stellen heeft geen zin - JurecaBE -moderator

Goede dag.
Een vraagje.
Ik ben al een tijdje samen met mijn vriend hij heeft 2 kindjes uit 2 vorige relaties. De ene zoon van de eerste relatie is er geen probleem. Maar dan komen wij bij de ex van de tweede relatie. Die vrouw was 4 jaar oude dan mijn vriend had nog geen kindjes. Ze had mijn vriend wijs gemaakt dat ze geen kindjes meer kon krijgen onwille van dat zijn baarmoederhalskanker heeft gehad. Plots na een maand samen bleek zij toch zwanger.. Ze woonde al meteen bij hem in.. Kort na dat ze wisten dat ze zwanger was begon de missie. Veer conflicten ruzie. Hun zoontje is wel veelse vroeg geboren extreem prematuur. Maar hij is nu 3 jaar hij is een flinke jonge waar niks meer aan te zien is dat hij extreem prematuur was. Na dat zij uitelkaar gingen zijn het de ene verwijten naar de anderen zij wou dat mijn vriend afstand deed van zijn zoon. Ze heeft hem zelf aangeklaagd voor slagen en verwondingen. Dit onderzoek loopt al 2 jaar. Ze eist consdand geld van ons. Sinds ik en mijn vriend samen zijn wil deze vrou niks van mij weten en hebben. Hun zoontje mag zelfs niet naar de verjaardags feestje van mijn zoontje komen. Onlangs ben ik met mijn eigen bedrijfje begonnen medische pedicure. Ik moet zeggen dat het aardig lukt. Nu krijg ik met oud op nieuw een berichtje. Dat ik haar kindje zal slaan. We zijn hier een melding van gaan maken zelf nigeert ze ons steld geen andere vragen of zo. Nu 19 februari diend ze klacht in tegen mij en mijn vriend wegens opsettelijke slagen en verwondingen naar minderjarige. Wat kan men hier tegen onder neman ik ben het kots beu mat da mens ze eist van ons 6000 euro schadevergoeding. Wat kan ik doen we hebben dringend hulp nodig groetjes wendy

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus

#2 , 02 mar 2020 17:55

U zal uitgenodigd worden door de politie als ze tenminste aangifte heeft gedaan.
Indien is het mogelijk dat u aangifte kan doen van laster eerroof lasterlijke aangifte belaging enz.
Is uw vriend zeker dat hij de vader is - kind erkend? en DNA test gedaan??

U kan ook nu al naar politie gaan voor een POS situatie met het kind problematische opvoedingssituatie niets belet om dat nu al te doen zonder dar andere partij moet verontrust worden.
Zeker als men tgo derden uw naam al door het slijk heeft gesleurd...

Wendy.Bierens
Topic Starter

#3 , 26 aug 2020 00:13

Hallo.
Een vraagje.
Mij vriend en ik zijn al een tijdje samen hij heeft een zoontje van bijna 4 jaar. Zijn ex wil haar zoontje vaar haar alleen. Kort om ze haalt het onderste uit de kan. Ze heeft mij al tot 2x toe aangeklaagd bij de politie wegens opsettelijke slagen naar haar zoon. Natuurlijk is dit niet waar. Maar ik vraag me af hoe vaak de politie nog gaat mee spelen met haar spelletjes. Ik wil dat het stopt wat kan ik doen? Groetjes Wendy

Reclame

Franciscus

#4 , 27 aug 2020 14:49

Politie speelt niet mee. Zij doen hun opgelegde taak nl het opstellen van een PV inzake strafbare feiten. Zeker als dat een Intra Familiaal Geweld zaak en Jeugdzaak is.

Terug naar “Echtscheiding”