oud -) nieuw

joopie
Topic Starter

oud -) nieuw

#1 , 30 aug 2008 21:06

Ik ben op de rechtbank geweest en de rechter vroeg aan de beide advocaten om de vorige zaken te fixeren en hij zou dan uitspraak doen volgens de nieuwe wetgeving .

Kan dit en wat wil fixeren van zaken zeggen .

Kan mij iemand wat uitleg geven aub want het gerecht laat mij ondertussen al 2jaar en 8 maand in de steek .

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
scorpioen
Juridisch actief: Nee

#2 , 30 aug 2008 22:12

Een zaak fixeren wil zeggen een zaak laten vaststellen zodat ze kan behandeld worden. De advocaat moet hiervoor het nodig doen. Uit uw uitleg begrijp ik dat het de advocaat is die u in de steek laat, niet de rechtbank.

scorpioen

roderidder
Contacteer: Website

#3 , 30 aug 2008 23:35

dank je scorpioen

zelf ken ik van "fixeren" niets maar overal hangt het duidelijk uit

uiterste fixatiedatum

maar als ik op de griffie iets binnendoe dan merk ik toch dat die uiterste fixatiedatum van de (vele) verschillende kamers (kamernr1 van de jeugdrechtbank,kamernr2 van de strafrechtbank, kamernrx .. kamernr xx) soms maanden (of zelfs -veel- meer) later is dan de datum dat de griffi bepaald wanneer de zaak voorkomt

betekent die "uiterste datum" dan dat niemand een zaak mag fixeren later dan die datum?

RR

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”