Afspraken ivm kleindochter

tonjkes
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

Afspraken ivm kleindochter

#1 , 18 jun 2020 09:37

Hallo, mijn kleindochter wordt in juli 3 jaar. Zij woont bij haar alleenstaande mama die sinds december een zaak begonnen is. De overeenkomst met de vader van haar dochter is dat zij om de 14 dagen van zaterdag tot zondag naar hem gaat. Per maand betaalt hij 150 Euro en de helft van de schoolkosten (kleindochter gaat al een paar maanden naar de kleuterschool) en dokterskosten. Met de vakantie voor de deur wilt hij haar alleen in juli een week en in augustus een week opvangen. Voor mijn dochter is het zeer moeilijk om de rest van de vakantie opvang te voorzien daar zij dus zelfstandige is. Mijn vraag is de volgende : mijn dochter zou co-ouderschap willen zodat hij mee en meer voor de opvoeding van zijn dochter kan zorgen. Hij heeft al 2 grotere kinderen uit een vorige relatie en heeft nu al een tijd een relatie met iemand die 3 kinderen heeft. Als mijn dochter hem vraagt om er af en toe is wat meer op te passen heeft hij zo gezegd geen tijd... Komt mijn dochter in aanmerking voor een pro deo advocaat of niet en moet zij al de kosten voor een eventuele procedure betalen ?
Alvast bedankt.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”