rechtstreeks en onrechtstreeks contact

sharky1
Topic Starter

rechtstreeks en onrechtstreeks contact

#1 , 27 aug 2008 22:05

Wat wordt er juist bedoeld met : verboden rechtstreeks en onrechtstreeks contact op te nemen met de tegenpartij?
Mag de persoon die de zoon in dat weekend niet heeft wel zijn competitiematchen of trainingen ter plaatse volgen? Of is dat een inbreuk?
We hebben gesamelijk gezag ivm zijn opvoeding maar zij probeert op alle manieren, geoorloofd of niet, het contact tussen vader en zoon te minimaliseren.
dank voor evt antwoord
enjoy life

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
kevertje

#2 , 28 aug 2008 11:47

ik veronderstel dat met "de tegenpartij" NIET je zoon wordt bedoeld? Ik ben alsoluut niet juridisch geschoold, dus misschien is mijn antwoord fout, maar ik zou dat interpreteren als : je mag geen enkel contact zoeken met je ex. Is die ex nu toevallig ook op die wedstrijd/training, dan zoek jij toch niet opzettelijk contact met haar? Idem zou zijn als je ze bij de bakker of in de supermarkt tegen 't lijf loopt.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”