Post

Tent
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Post

#1 , 07 jun 2020 16:51

Ik heb een vraagje ivm post. Mijn ouders hebben een vechtscheiding en ze wonen apart ,ik woon bij mijn biologische moeder. Al een paar maand voor dat de corona crisis bezig was kregen we weinig tot geen post meer binnen. We kregen een verjaardags enveloppe toegestuurd en daar zou geld in gezeten hebben. Die is niet toegekomen alsook de uitnodiging van de rechtbank. Aangezien wij zelf geen adreswijziging gedaan hebben vonden wij dit raar. Kan dit zijn dat mijn andere ouder er voor gezorgd heeft dat alle post (ook al is die niet voor haar) naar haar thuis laat gaan? Stel dat dit kan hoe kunnen we dit dan vaststellen en wat moeten we doen om dit op te lossen? Alvast bedankt.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38607

#2 , 07 jun 2020 17:31

Zijn jullie verhuisd - is jullie adreswijziging doorgegeven aan de post..kan alleen met uw eID en tekenen en betalen.

mava105
Berichten: 22272
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 07 jun 2020 19:51

Mogelijks is de adreswijzing door gegeven op "De Heer en Mevrouw XXXXX"
Ga eens informeren bij de post, en laat voortaan de brieven sturen op meisjesnaam van uw moeder

Reclame

Franciscus
Berichten: 38607

#4 , 08 jun 2020 18:45

En dan kan de post aan eerste partij afgegeven worden.

Terug naar “Echtscheiding”